Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zit zo eens ff mee te lezen met uw probleem met uw carbs voor de gsx400e.
als de vlotters die in de carbs zitten niet lek zijn(controle door vlotters te verwijderen uit carbs en te controleren of deze blijven drijven in een pan met water of benzine) en dus gewoon de vlotternaalden afsluiten...
het is te doen hoor.
heb zelf ook de cilinderkop gelicht van mijn gsx750es.
alle bevestigingsmoeren los en tikken met een hamer en een stuk hout inderdaad.
bij mij zaten de voorste twee middelste tapeinden ook redelijk vastgeroest in de cilinderbank/kop.
met beleid en verstand moet het goed...
inmiddels is alles besteld en grotendeels binnen.
cilinderbank hebben we zelf gehoond, cilinderkop zijn alle kleppen opnieuw van ingeslepen en nieuwe klepseals geplaatst.
het wachten is op de zuigerveren.
Deze afweging heb ik zelf ook in gedachten gehad KwaSuz.
Het blok wat ik nu heb is verder prima op het olie verbruik na.
Als ik voor een paar honderd euro een andere motor koop weet ik niet wat ik in huis haal.
Als ik een paar honderd euro in mijn eigen blok stop dan weet ik dat de...
Hallo mede forumers,
Momenteel ben ik bezig met het motorblok van mijn suzuki gsx 750 es uit 1983.
Dit blok ligt momenteel op de werkbank met de cilinderkop eraf en de cilinderbank eraf aangezien dit blok nogal wat olie verbruikte als ik ermee ging rijden.
Ik ben op zoek naar in ieder...
oke inmiddels zit de carb in het ultrasoonbad bij een kennis van me dus hier is het wachten op momenteel.
Verder heb ik de membramen met het oog gecontroleerd maar hieraan kan ik niks zien dus dit zal wel in orde zijn, wel heb ik een paar sproeiers ontdekt die dicht zitten en dit zijn niet de...
Oke ik ben zelf van plan om de carbs ook eens ultrasoon te reinigen aangezien de motorfiets twee jaar in de winterstalling heeft gestaan bij de vorige eigenaar.
Hallo mede forumers,
Sinds kort ben ik in het bezit van een Suzuki rf900r maar deze heeft een probleem:
Als de motor loopt en je geeft even gas dan zakt deze terug maar blijft een tijd bij de 2000 toeren hangen en na een tijdje wachten valt deze dan terug naar stationair toerental...
idd ja heb zonet eens even in het wphb gekeken bij de afdeling transmission maar dat wordt nog een hele toer als ik die tandwielen en schakelvork moet vervangen, nieuwe pakkingen moeten er dan ook maar gelijk tussen.
dan hoef ik dus ook niet om een ander blok te zoeken of een rf 900 blok erin te lepelen.
Het beste kan ik dan dus gewoon de tweede versnelling vervangen voor een nieuwe tandwiel/vork set lijkt mij.
Hmmm ik denk zelf dat ik redelijk netjes met mijn motor omga maar ik weet natuurlijk niet wat de vorige eigenaar ermee uitgespookt heeft.
En wat houdt beestachtig misbruiken in dan volgens jullie ?
Thanks x7, ik heb de linkjes geprobeerd maar ik krijg geen wphb te pakken van de gsxr750w alleen reclame en toolbars die op de pc gezet worden.
Maar inderdaad als ik een goed wphb heb dan zou ik het een en ander eens kunnen uitzoeken zoals je zegt.
Toevalig iemand hier die een wphb voor me...