Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vergelijkbaar met de Honda 300 Rally ja.
Ik moet m nog proefrijden. Over een maandje ofzo, dan gaat ie met het obstakel parkour + crossbaan in. Samen met de CFMoto 450MT. Die laatste is het wachten op. Als de dealer die heeft gaan we er mee raggen.
Haha lekker hoor.
Ik zie dat je nog wel 3 rondes meer gemaakt hebt dan mij. Ik kreeg de flow er echt niet in. Eigenlijk gewoon constant aan het martelen geweest.
Morgen maar weer eens trainen op Emmen.
Het is heel raar zeggen, maar het is inderdaad rustiger en daarmee ook echt ontspannener rijden. Een effect dat ik echt niet verwacht had als een plus!
Vooral in het langzame werk het is heel relaxed dat het geen opgefokt blok is dat je met de koppeling icm gas moet temmen om langzaam, maar toch...
Ja 1 hagelbui en 2 regenbuien 😅
Maar daarmee hadden we het niet zo erg als de klasse voor ons. Madame heeft echt een hoosbui gehad. Echt zo'n verzopen enduro katje dat terug kwam.
Camera heb ik maximaal hoog. Net een nieuwe helm en die zit toch net wat meer naar onder gekanteld denk ik. Maar...
Er zijn ook KTM's waarvan de koppeling slave cylinder nog werkt :9
Maar het is echt wel een issue. Inderdaad zodra er aftermarket tandwielen opkomen gaat het wel heel erg hard, maar op andere merken is dat zelden een probleem.
(Momenteel) Geen CRF. Zit hier vooral voor jouw reisverhalen en af en toe wat info. Heb er toen 4 weken 1 gehad in Thailand en hier ook wel mee gereden.
Afgelopen jaar nog 2 jongens op een CRF-L tegen gekomen op de Franse TET. Toevallig vond 1 van hun hem wat futloos bult op. Mijn voorstel was...
Doel er meer op dat Honda het al 40 jaar heel normaal vindt elk 4e voortandwiel een blokrevisie uit te moeten voeren bij niet-competitie motoren en er nog mee weg komen ook nog.
Andere merken zouden dat soort stunts niet overleven.