Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De accu bereikt z'n optimale capaciteit bij een graad of 26°C. Het kan goed zijn dat je de accu opgewarmd hebt met rijden, maar dat dit niet direct wordt doorgevoerd op de SOC display. Pas bij opnieuw aanzetten neemt de meter de temperatuurcorrectie mee. zie ik bij de Energica vaak als ik de...
Beetje stil hier. Van de week met de Ribelle door de 40.000 km gegaan. Geen bijzonderheden. Road 6GT zit er vanaf 24.000 op en ben nog niet aan de nokjes.
Achteruitrijmodus is super, vanochtend nog gebruikt toen ik de parkeerkelder in reed en halverwege de helling de deur voor me dicht ging (toegegeven, ik had geen zin om m'n badge te scannen en de deur was nog open).
Je kunt een Metron type 2 adapter en een thuislaadkabel meenemen; dan kun je aan het stopcontact in een hotel of type 2 publiek laden. Zo'n echte Metron type 2 adapter is prijzig, 200 euro. Er zijn ook Alibaba exemplaren.
Voor de Energica rijder een goede oplossing, echter, als je als Zero...
Ja van Floris Bike Experience, ik moet bij die kleuren wel altijd aan Italiaans eten denken. Schijfremslot aan achterschijf volgende voordelen: vergeet je em: carbon spatbord = duur en lastig te krijgen. remschijf voor = duur. Achter kost het 100euro of je rijdt door met een trilling in het...
De Eco mode op de Energica is vrijwel onbruikbaar. Dan wordt je voorbij gereden door Dacias en opgeduwd door vrachtwagens. Meestal haal je het, dus welke modus je rijdt is geen issue. Als ik dan toch een keer een stint van 200km moet rijden, gebruikte ik op de EsseEsse9 (correctie, op de SS9 was...
Vanochtend ongepland weer op de Ribelle vertrokken, zou met de trein, maar er was een storing tussen Leiden en Woerden, dan maar de motor. Ik heb er nu 12.000 km Michelin Road 6 GT op. Wat me opvalt aan Michelins is dat ze nog steeds niet echt vierkant zijn en nog steeds goed rijden. Dat was...
Wat ik heb begrepen uit posts op het Amerikaanse forum is dat vooral de 12V lood-zuur accu problemen geeft met kou en niet de Li-ion technologie. Dat kan de storingen in hulpparatuur als ABS/TC en boordlader verklaren.
Mijn Neotec 2, gekocht begin dit jaar, had last van laagje water binnenkant vizier, onderin bij de seal. Opgestuurd geweest naar Shoei, afgesteld volgens rapport en verrek; bij eerste nat weerrit gisteren (heb weken met andere helm gereden) een laag water onderin er bij openen uit liep. Zaterdag...