Recente inhoud door EuroLoodvrij

  1. EuroLoodvrij

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Welk modeljaar heb jij? Volgens mij moet in alle GT's dot4 of 5.1. De mijne uit 2018 in ieder geval wel. Nadat ik de vloeistof onlangs heb ververst en de secundaire cilinder schoongemaakt had, ontkoppelde hij ook niet goed meer na montage. Even de ontluchtingsschroef op de hendel lossen met de...
  2. EuroLoodvrij

    Wat was jouw eerste motor?

    Kawasaki GPX-600R, Amerikaanse uitvoering, zwart-paars.
  3. EuroLoodvrij

    Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

    Hier bijna hetzelfde alleen kan ik geen foutcodes uitlezen. Ook de vorkolie vervangen, k&n filter gereinigd en geölied, remklauwen gereinigd, brandstofmetervlotter vervangen. Bij starten brandt het motormanagementlampje :? Gelukkig ging het na verloop van tijd weer uit. Toch altijd wel spannend...
  4. EuroLoodvrij

    Tyre to Travel ?

    Zoek het hulpprogrammaatje LoadTrack.exe. Daarmee lukt het wel.
  5. EuroLoodvrij

    Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

    Vorig jaar aangehouden met mijn broer. Hij had een versleten achterband en een ongekeurde pijp (wel met DB-killer) maar kreeg een bekeuring voor de ledlampen in de halogeenbehuizing... 50 euro. En we moesten ter plaatse de lampen vervangen. Gelukkig kon ik die in de buurt ergens kopen daar. We...
  6. EuroLoodvrij

    shoei neotec 2

    Het is even inlezen, maar dan hoef je volgens mij geen probleem te hebben met het koppelen van de SRL. hij is gekoppeld aan een andere SRL, aan mijn naviphone en een intercom van Interphone aan mijn oude helm. Dus contact met 2 anderen en waarschuwingen van Flitsmeister afkomstig van de...
  7. EuroLoodvrij

    Android Smartphone Navigatie

    Voorheen heette het ook kronkelroute in de app, tegenwoordig spannend. Ik weet eigenlijk niet wat het verschil is.
  8. EuroLoodvrij

    Android Smartphone Navigatie

    De optie Spannende route zit trouwens wel in de Tomtom app, Athome ;) Ik gebruik ook al jaren een rugged phone voor navi.
  9. EuroLoodvrij

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Elke kilometer waarbij je vrij baan hebt met deze motor is een feest. Draai aan dat hendel en voel hoe de hamerende twin onder je kloten je reet tegen het zadel drukt terwijl je voorband lichtjes over het asfalt zweeft. Is dat leven of niet?
  10. EuroLoodvrij

    Motorrijders komend weekend niet welkom op toeristische plekken en landweggetjes

    Je kon erop wachten natuurlijk. Dit gaat niet zomaar over. Er moet eerst een mentaliteitsverandering plaatsvinden bij mijn mede-sportieve rijders die niet beseffen dat ze overlast (kunnen) veroorzaken in bepaalde zones, en dan vooral als ze in te grote groepen rijden. Straks mag ik daar ook niet...
  11. EuroLoodvrij

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Nee, die zaten er niet op. Ik vermoed dat hij ergens een sensor miste die in een zijkap zit. Als hij alleen de cornering lights mist, zal dat geen motormanagementlampje triggeren, hooguit een waarschuwing. Misschien een temperatuursensor ofzo. Geen idee.
  12. EuroLoodvrij

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Ik heb 2 weken geleden eindelijk een goede proefrit kunnen maken na groot onderhoud deze winter. 32.500 op de klok. Gedaan: Klepspeling gecontroleerd: alle kleppen binnen tolerantie. Kettingset vervangen: oude was nog niet echt op. Voorvorkkeerringen vervangen door SKF dual compound ringen...
  13. EuroLoodvrij

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Dit was de originele set :) Op het voortandwiel staat KTM. Ketting is OEM DID inderdaad. Ik ben ook positief verrast, heb hem wel goed onderhouden maar niet gespaard. Daarom ging ik er al van uit dat bij 30K de set zeker wel vervangen zou moeten worden. Nu doe ik het alsnog, maar echt nodig is...
  14. EuroLoodvrij

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Ja, het zegt wel iets over de staalkwaliteit, echt wel goed.
  15. EuroLoodvrij

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Oud & Nieuw. Valt mij erg mee na 33.000 km. Goed smeren en weinig regen gezien, dat scheelt.
Terug
Bovenaan Onderaan