Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan wel de Supercorsa SP. De TD slick verschilt niet heel veel met de SP qua grip enzo... Als je met deze banden teveel aan het glijden bent en je houd de banden netjes dan kan je naar de compound banden gaan.
En de Power Slick 2 is vergelijkbaar met de TD maar de Power Slick 2 heeft wel iets meer grip heb ik gemerkt.
Vergelijkbaar met de Power slick 2 is de Power Cup 2 maar deze laatste heeft wat profiel en is daardoor goedgekeurd voor de openbare weg.
Zeker. Heb een vergelijk met Pirelli gemaakt en bij welke rondetijden je het beste voor welke banden kan kiezen.
En een tabel voor de bandendruk, temperatuur bandenwarmers icm asfalt temperaturen.
op deze manier kan het niet meer mis gaan :)*O*
Zie:Racecracks.nl
Zwaar. Net zoals Cartagena, Barcelona, Almeria en Andalucia. Ze kunnen er wat van in Spanje😉 Neem anders contact met mij op voor een setje Michelin. Ben dealer geworden😊
Elke passage langs de geluidspaal wordt opgeteld. Er is een maximale dag-geluidslimiet. Vaak bepaald door de provincie. Gaat het circuit hier overheen dan krijgt het circuit een boete van de provincie. Het circuit houdt alles dus nauwlettend in de gaten. Om niet over de dag-limiet heen te gaan...
Gaat om 1 dagje Zandvoort he. Op Assen is bij ons de laatste 2 jaar niemand van het circuit gehaald en ook geen rijtijd inkorting. Dit omdat wij altijd met 2 lesgroepen rijden zodat de vrij rijders meer geluid tot hun beschikking hebben.
Denk dat we dat heel netjes gedaan hebben.
Ter compensatie gaan we in juni gewoon nog een keertje naar Alcarras toe. Dat verveelt nooit *O*
De grens is daar 107 Dba en dat is zo hoog dat er niets eens gemeten wordt :}
In juni is het daar 25-29 graden, goed(koop) aan te vliegen via Barcelona en het inschrijfgeld wat je hiermee bespaart...
Te snel inveren los je vooral op met de ingaande demping. Teveel induiken vooral met de luchtkamer oplossen maar je mag gewoon je volledige slag gebruiken. Vaak is het maar een fractie dat de veer 1 maal per rondje onderin komt en meestal voel je dat niet eens.
Is de voorkant te zacht dan...
Minders rijders per groep doen we bij Racecracks al jaren op Zandvoort maar het geluid per individu gaat enkel maar omhoog door snellere motoren en rijders die graag een heftige strijd hebben om zo hoog mogelijk op Ontime te willen komen. Begrijpelijk maar ook een keerzijde aan dit verhaal.
Nog...
De snelste groep zorgt voor een enorme boost aan het daggemiddelde. Ook diegene met een stille uitlaat omdat de snellere rijders veel meer gas geven bij de geluidspaal.
Ben er jaren mee bezig geweest om tips te geven waar de paal staat en dat je daar minder gas moet geven en minder toeren etc...