Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand een idee wat deze vreselijke ratel veroorzaakt?
Koppelingskorflager is vervangen. Heb ook met een s
chroevendraaier geluisterd, maar kom er niet uit.
Hoi, heb net een 610 van 1999 gekocht met een vrij heftige ratel bij de koppeling. Heb al gezien date er ruimte op de lagerbus van het koppellingshuis zit en dat de korf behoorlijk ingesleten is. Kan dit de heftige ratel veroorzaken?
In mijn Xs650 zou ik graag een 19 inch achterwiel plaatsen van 2.75 of 3 inch breed. Heb google al doorgespit, maar kan niets vinden. Heeft iemand een linkje naar een alu velg of compleet spaakwiel?
Is idd een slechte foto. Dit zijn de slangetjes die van de twee klepjes komen. Daar zit een koppelstukje aan wat in het luchtfilterhuis komt. Als ik dat zo aansluit, zit dat hoger dan de carbs en zal er dus geen benzine uitkomen, maar ben band dat het dan het blok inloopt.
Hoi, ik heb een srad 600 van 1999 gekocht, welke niet wilde lopen. Nu bleek dat de stationair sproeiers dicht zaten. Hierna liep hij wel, maaarrrrr. Op de carb's zitten twee electronische klepjes, met daarop de 'ontluchtingsslangen' van de vlotterkamers. Als de motor loopt , komt er benIne uit...
Vandaag 602 km gereden om een ander blokje op te halen. De eigenaar wist alleen te vertellen dat het een 840cc is en dat hij moeite had hem aan te trappen door de hoge compressie. Blokje zou nog geen 1000km gereden hebben.
Onder de cilinder is een 5 mm vulplaat gemonteerd. Het is niet zeker...