Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
HBM 300 Heftafel.
Pneumatisch (met compressor)
En Hydraulisch (met de voet) te bedienen.
Hefcilinder defect. Geen gelegenheid gehad om uit te zoeken wat er mis is.
Compleet met grote en kleine voorwiel klem.
Gratis af te halen voor aanstaande zaterdag (26 augustus) ivm verhuizing...
Die klep op de foto van de TS is gewoon niet goed gehard. De klepsteel wordt langzaam maar zeker gewoon plat gehamerd. Grote kans dat andere kleppen uit die batch ook niet helemaal lekker zijn gehard, maar iets minder slecht als deze. Als de kop er toch af gaat moet je eigenlijk alle...
Je hebt misschien wel een punt. Wanneer ik op een supersport fiets rond rij, gebeuren dit soort dingen (ook dingen als geen voorrang verlenen) me nog wel eens. Als ik op mijn mat-zwarte Harley rond rij dan gebeurt dit nooit. Dan krijg ik veel meer ruimte van het overig verkeer. Terwijl mijn...
Twee dingen:
-Je hebt de fietser niet geraakt.
-Een fietser is een beschermde weggebruiker.
Beide punten zullen je tegenwerken als je de schade probeert te verhalen op de fietser.
Laadspanning is te hoog door een rotte spanningsregelaar. Daardoor hoor je de accu "koken". Accu is hierdoor kapot gegaan.
Motor starten met een auto en een paar startkabels. Startkabels loskoppelen en dan de laadspanning meten.
Goh, ik dacht dat ik toch al veel had gezien, maar ik heb nog niet eerder een voortandwiel gezien waar zo weinig tand van over was. Je zou bijna denken dat iemand een versleten slijpschijfje als voortandwiel heeft willen gebruiken ofzo. Zelfs de pully van de aandrijfriem van mijn Harley heeft...
Hm.. een nieuwe pomp zeg je.. En nou start je motor niet (meer).. Dat is verdacht. Waarom heb je een nieuwe pomp gemonteerd?
Dus, zoals Martell al vroeg: Heb je spanning op de brandstofpomp als je de motor op contact zet? Even de multimeter op de pomp zetten en je weet het.
Dit. Ik gebruik daar een scherp geslepen kraspen voor. Dan kun je wat grip ergens op het oppervlak van die breuk zetten en draai je hem er zo terug uit. Even met een hamertje erop tikken om hem rond te draaien. Kost nauwelijks kracht. Er zit namelijk geen enkele druk meer op het schroefdraad...