Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben ook 1.90 en zo'n 100 kg.
Ben al jaren een tevreden Guzzi rijder (V11 sport)
Guzzi's hebben qua rijden een karakter waar je gevoelig voor moet zijn, de één vindt het niets, een ander (zoals ik) zijn besmet met een Guzzi virus waar je heel moeilijk weer vanaf lijkt te komen.
Ga...
Wat wil je met de motor?
Vanuit Hengelo zit je vlot in Duitsland. Wil je daar lekker bochjes gaan rijden is een chopper niet bij voorkeur de weapon of choise. Ga dus op vanalles en nogwat proefrijden; allroad, naked, toer , chopper, twee, drie of vierpitters.
Dan pas eens overwegen wat jou...
Dit is één van de redenen waarom mijn vrouw een viercilinder prefereert boven een twin. Bij rustig rijden kan je een vierpitter laag in de toeren houden. Hij reageert dan relaxed op wat je met je gashandle doet, gas open=rustig optrekken, gas dicht=rustig afremmen. Een twin is daarin bokkiger en...
Zoals hierboven al opgemerkt, een supersport motor werkt beter als je rijdt, en voelt nog beter als het tempo omhoog gaat. In een stad er mee 'mieren' vinden ze minder prettig en korte bochten is even wat gewenning. In een showroom proefzitten en dan druk op de polsen voelen is normaal.
Wel...
Aansluitdiameter van de uitlaten?
Hebben ze e-keur?
Zou ze mogelijk willen passen onder een Guzzi V11, komt ook van Piaggio, zelfde bouwperiode , dus wie weet :+
Freez