Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lekker doseerbaar ook nu dat voorbeeld.
Voor mij hoeft dat niet, remmen die zo keihard zijn dat ze anderhalve cm travel hebben op de punt van de remhandel tussen helemaal los en een geblokkeerd voorwiel.
1 keer een noodstop en je remt jezelf onderuit. En ja, ik rij al 35 jaar intensief....
En waarom is dat dan?
Als je zo grof schuurt dat je kunt zien of het in 1 richting gedaan is of niet dan ben je sowieso nog niet klaar en moet er een fijner schuurvel overheen, óf het is een voorbewerking voor nog een laklaag.
Dus het maakt geen zak uit of je in 1 richting schuurt of niet.
Ik denk dat je 2 zaken door elkaar haalt, materiaal en applicatie.
Materiaal is wat die kleuren maakt, het verloop, de glitters, de kleuren.
Applicatie is hoe het aangebracht wordt. Ik denk dat iedere goede spuiter hetzelfde kan wat een spuitrobot ook kan.
Alleen niet identiek voor 1000...
Dat geloof ik graag, maar motorfietsfabrikanten doen dat ook niet, behalve BMW omdat die ook auto's maken geloof ik.
Ik heb altijd alle (bij)spuitklussen handmatig moeten tinten.
Als jij je spullen graag perse in nieuwstaat wilt hebben snap ik niet dat je moeilijk doet over 200 euro.
Het lijkt een metallic lak en er zit duidelijk een hoogteverschil (deuk) in. Hoeveel werk denk je dat een spuiter heeft om dat weer perfect te herstellen?
Opvullen uitschuren van de deuk...
Ik heb pas een EinStar 3D scanner gekocht voor diverse doeleinden, ik wil wel eens een poging wagen?
Met de software die erbij zit moet hij er ook een surface model van kunnen maken.