Recente inhoud door gearheadchoppers

  1. gearheadchoppers

    Project Thrillseeker - deel II

    sure, much better!
  2. gearheadchoppers

    Project Thrillseeker - deel II

    dat laatste..........met het eerst spuiten en later polijsten veeg je alle lak weer uit het groefje tijdens het polijsten
  3. gearheadchoppers

    Damn nu dit weer: ketting kaduuk

    D.I.D® Ketten in den Original-Kits werden grundsätzlich nach den Vorgaben der Fahrzeughersteller und/oder Daido Corp. ausgeliefert. Ob dem Kettenkit eine endlose Kette oder eine offene Kette, dann mit Niet- oder Clip-Schloß, beiliegt, finden Sie unter dem Punkt "Weitere Produkt-Infos" und dann...
  4. gearheadchoppers

    XS 750

    ik heb er een stuk of 3 liggen. stuur me maar ff een e-mail of pm ff wat anders ik heb stickers laten maken:
  5. gearheadchoppers

    Project Thrillseeker - deel II

    ff checken op hoeveel amp het thermische relais is in gesteld. kap je ff los en daar zit een stel schoef onder. ding is 1,5kw of zo denk ik, zet hem maar op 4 ampere hij kan d'r ook tussen uit, mijn 30mm walsje zit niks van die meuk op............en die heeft wel eens rvs 60mm voor z'n...
  6. gearheadchoppers

    Project Thrillseeker - deel II

    Je vooras word een draai-punt bij het op-pompen en laten zakken. De framebuis evenwijdig houden bij het op-pompen? Das geen punt,moet d'r voor ook een air ride vorkje in......
  7. gearheadchoppers

    Project Thrillseeker - deel II

    super B accu's http://www.gpproducts.nl/pdf/GPProducts_SuperB.pdf
  8. gearheadchoppers

    Project Thrillseeker - deel II

    die accu kan toch binnen de brug zitten (onafgeveerd) voor het achterwiel?
  9. gearheadchoppers

    Project Thrillseeker - deel II

    Zie hier gaat het riempje ook buiten om, kan het frame veel slanker blijven en steekt het bandje d'r leuk bij af.
  10. gearheadchoppers

    Project Thrillseeker - deel II

    tuurlijk anders! op z'n fries......dwars!
  11. gearheadchoppers

    Project Thrillseeker - deel II

    Ondanks dat er een custom frame gebouwd word, door iemand hier een paar dorpjes verder op, maakt het dan wel weer uit hoe de aangeschafte air-ride schokbreker werkt...........Trekken of drukken...............En die schokker was gemaakt voor een wildstar.
  12. gearheadchoppers

    Project Thrillseeker - deel II

    das een op harley lijkend frame daar bij word bij het in-veren aan de schokbrekers getrokken, geen idee hoe dat bij zo'n wildstar zit
  13. gearheadchoppers

    Project Thrillseeker - deel II

    Ik denk dat door de enorme off-set (zeker een steun-lager nodig!) het riempje buiten langs moet...........lijkt de achterkant/band ook minder iel. en als het steun-lager dan achter de pully komt lijkt dat ook cleaner
  14. gearheadchoppers

    Op 3 Cilinders naar circuit assen

    Ik heb afgelopen weekend nog wel dik 300 km op 3 cilinders gereden, vandaag ook nog ff naar de bakker geweest op m'n triumph sprint 900 triple. Ding doet het al 110.00km op 3 cilinders. Als de jouwe een 4 pitter is zou ik het maar niet doen, als het nou was om thuis tekomen ist wat anders.
Terug
Bovenaan Onderaan