Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
D.I.D® Ketten in den Original-Kits werden grundsätzlich nach den Vorgaben der Fahrzeughersteller und/oder Daido Corp. ausgeliefert. Ob dem Kettenkit eine endlose Kette oder eine offene Kette, dann mit Niet- oder Clip-Schloß, beiliegt, finden Sie unter dem Punkt "Weitere Produkt-Infos" und dann...
ff checken op hoeveel amp het thermische relais is in gesteld. kap je ff los en daar zit een stel schoef onder.
ding is 1,5kw of zo denk ik, zet hem maar op 4 ampere
hij kan d'r ook tussen uit, mijn 30mm walsje zit niks van die meuk op............en die heeft wel eens rvs 60mm voor z'n...
Je vooras word een draai-punt bij het op-pompen en laten zakken.
De framebuis evenwijdig houden bij het op-pompen? Das geen punt,moet d'r voor ook een air ride vorkje in......
Ondanks dat er een custom frame gebouwd word, door iemand hier een paar dorpjes verder op, maakt het dan wel weer uit hoe de aangeschafte air-ride schokbreker werkt...........Trekken of drukken...............En die schokker was gemaakt voor een wildstar.
Ik denk dat door de enorme off-set (zeker een steun-lager nodig!) het riempje buiten langs moet...........lijkt de achterkant/band ook minder iel. en als het steun-lager dan achter de pully komt lijkt dat ook cleaner
Ik heb afgelopen weekend nog wel dik 300 km op 3 cilinders gereden, vandaag ook nog ff naar de bakker geweest op m'n triumph sprint 900 triple. Ding doet het al 110.00km op 3 cilinders.
Als de jouwe een 4 pitter is zou ik het maar niet doen, als het nou was om thuis tekomen ist wat anders.