Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De waarden zijn gemeten op een splinternieuwe dynostar bank. Volgens mij is het ook de originele mapping. Hoop dus met een ander chip nog wat vlakkere koppelkromme te krijgen.
AFR is onderin wat aan de arme kant, zou rond 13 moeten zijn. Hogerop in toeren zijn de waarden volgens de tester een...
Hierbij het uitdraaitje van de testbank. Wat er aan de motor gebeurt is weet ik niet. Ik heb hem zo gekocht, ik heb alleen een ander uitlaatsysteem eroder gezet. Het originele systeem was weer gemonteerd. Ik heb net met Renzo van Jensen Motors Nijmegen gesproken. Had echter geen tijd om me nu te...
Heeft er nog iemand een Laser powerchip liggen voor een 1999-er S. Bleek vandaag op de testbank dat tot ca.5500 toeren/min mijn brandstof/luchtmengsel wat aan de arme kant was. Op vollast stond ie goed. Overigens ruim 90 pk aan het achterwiel en 110 Nm.
Heb net even een afspraak gemaakt voor een dyno-star testrun van mun r1100s. Kwam ik er achter dat de originele eprom niet te regelen is. Ook schijnt er geen regelbare voor beschikbaar te zijn (mun fiets is bouwjaar 1999)
Omdat ik er nu een kat-vervanger onder heb hangen met open laser dempers...
Heb net even een afspraak gemaakt voor een dyno-star testrun van mun r1100s. Kwam ik er achter dat de originele eprom niet te regelen is. Ook schijnt er geen regelbare voor beschikbaar te zijn (mun fiets is bouwjaar 1999)
Omdat ik er nu een kat-vervanger onder heb hangen met open laser dempers...
Ik heb de originele stuureinden, stepjes zitten goed vast en dempers heb ik er net twee weken onder en zitten ook goed vast *D Ik denk dat ik dus wat aan het trillen moet wennen. Overigens zit ik er wel aan te denken om hem even op een testbank te laten zetten om inderdaad de synchronisatie...
Even een paar vragen van een redelijk nieuwe R1100s eigenaar:
Wat is jullie benzineverbruik van deze motor. Ik rij er nu wee weken op en kom tot de ontdekking dat steeds bij 190-200km het benzinelampje gaat branden. Aangezien ik elke dag 120km rij voor woonwerkverkeer sta ik haast elke dag bij...
Hallo, ik ben sinds dit weekend trotse eigenaar van een 99-er 1100S. Daarnaast vervent liefhebber van Guzzi. Ik heb een Guzzi caferacer, een Guzzi oltimer Lodola en ben bezig met een Guzzi racer (eenpitter)
Nu wil ik eigenlijk a.s. woensdag de originele uitlaat plus kat vervangen voor een...
Hallo, ik ben sinds dit weekend trotse eigenaar van een 99-er 1100S. Daarnaast vervent liefhebber van Guzzi. Ik heb een Guzzi caferacer, een Guzzi oltimer Lodola en ben bezig met een Guzzi racer (eenpitter)
Nu wil ik eigenlijk a.s. woensdag de originele uitlaat plus kat vervangen voor een...
Ik ben sinds eergisteren een trotse eigenaar van een 1100S geworden. (naast mijn Guzzis) Ben van plan om een paar Laser dempers no. 31.5132.54 te monteren onder het kontje van mun beemer. Eigenlijk wil de de kat etc. gewoon zitten laten en dus alleen de einddempers vervangen. Wie weet hoe het...
Ben van plan om een paar Laser dempers no. 31.5132.54 te monteren onder het kontje van mun beemer. Eigenlijk wil de de kat etc. gewoon zitten laten en dus alleen de einddempers vervangen. Wie weet hoe het geluids-resultaat wordt in termen van geluidsvolume, donkere toon, totaal verschil met...
Wie weet waar dit aan kan liggen :r ammeltje/resonantie in de collector van de uitlaatsysteem onder een R1100S (ruim 20.000km). Bij een bepaald toerental is het net of er een vracht grind in ligt te denderen. Erg irritant. Aan de buitenkant is niet te zien. :? Als je er tegenaan tikt hoor je...