Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor een 701 SM gegaan dus. Kun je aangeven waarom? Ben benieuwd. De 701 lijkt me een gaaf apparaat. Ga zelf op de 690 SMC-R proefrijden met de orange days (en de 890 Duke).
Heb je de steun zelf in de bovenste positie gemonteerd? Het dichtst bij het scherm vd motor zeg maar? Er zitten twee setjes gaten in voor hogere of lagere montage iig.
Voor de navi is een mooie steun als powerpart beschikbaar. Kost weinig en werkt super, je hebt zo effectief 2 schermen die mooi uitgelijnd zijn ten opzichte van elkaar. Die steun komt ook langs in mijn walkaround filmpje: .
Ik ga normaal gesproken ook graag af en toe op de motor naar het werk, maar door het thuiswerken gebeurt dat nu ook niet. Scheelt toch 120km per dag die ik anders binnen de garantie had gereden. Ik heb het geluk een tot nu toe (bijna 4.500km) probleemvrije 790 te hebben, maar goed. Het zou...
Op zich mooi, maar het lijkt me logischer om dan van iedereen de lopende garantietermijn met 3 maanden te verlengen. Mijn motor staat ook meer stil dan ik zou willen door dit hele gebeuren maar de garantietermijn loopt wel gewoon door.
Ik zal mijn oranje bril wel op hebben, maar ik vind de quickshifter (en blipper) echt super op mijn 790. Het is een groot deel van de lol voor mij. Heel soms tussen 5 en 6 een vals neutraaltje als ik niet duideilijk genoeg opschakel maar verder top.
Nu deze prijs bekend is ben ik vooral extra blij met mijn 'gewone' 790, zowel qua prijsstelling als wat je daarvoor allemaal krijgt. Ik zie mezelf niet snel een R kopen zo.
Ik ben zelf 1.87m en met het hogere zadel (+2 cm) uit de powerparts catalogus zit ik er als een koning op met een heerlijke open beenhoek.
Zonder de voeten op de steps ziet dat er zo uit: