Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank je! Ik was al aan het kijken voor staalommantelde leidingen maar deze uit DE is zeker een goede optie.
En idd voor en achter remmen met een gs is wel het beste, alleen met de voor rem is niet te doen zo als het nu is, dan kan ik beter een anker om een boom gooien lol
top helaholatuthola erg goeie link, zeker iets om over na te denken.
en Bowler ik zal eens kijken of dat wat voor mij is en of ik er achter kan komen dat het beter remt.
KwaSuz ook ik denk idd dat dat de mooiste oplossing is
Ok top bedankt ga ik daar eens naar zoeken.
Ik heb de gs750 weer origineel opgebouwd met een beetje van mij zelf, dus een supersport vork word hem niet.
Kan iemand mij vertellen welke remklauwen en schijven zo op de gs750 1977 past.
Ik zou graag voor wat meer remkracht hebben, alles wat er nu op zit is origineel en het remt niet echt super zeg maar .
Alles is uitelkaar geweest en er zijn nieuwe blokken in gekomen dus dat kan het niet zijn...
Ik ben gister even stukje gaan rijden maar weet nu dat de carburateurs moeten worden afgesteld, dus dat ga ik eerst maar eens proberen. Verder was het dikke fun en best te doen bij 10 graden.
dank je suzuha tr1
kwasuz je hebt wel gelijk hoor, maar er zit een slag in het achterwiel en ik vond een setje sterwielen met en goede achterband en een nieuwe voorband voor wel heeeeeeeeeeel weinig geld dus heb ik de wielen eerst maar klaar gemaak maar misschien voor later weer de...
Ik ben weer een stuk verder met de gs. Er zijn andere wielen in gekomen een ook is er een 4 in1 uitlaat gemonteerd
Het kontje is gespoten en daarna bestickert nu alleen dus nog blanke lak er op en de tank verder afmaken.
we kunnen bijna rijden Jihaaaaaaaa