Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eh, Metzeler is wel een goed merk. Ik denk dat je meer moet nadenken over het soort band. Een beetje allround sport/toer zijn Metzeler ME-Z4 en een Bridgestone BT020. De laatste is wat goedkoper. Het zijn beide radiaalbanden. Als je echte toerbanden (kilometervreters) wil kun je beter...
Oh ja... en het loont de moeite om even rond te bellen naar de diverse RDW keuringsstations. De wachttijden verschillen nogal.
En denk eraan dat de motor minimaal 6mnd oud moet zijn en 6000 km op de teller heeft anders moet je BTW betalen!
Ik heb een Bandit 1200 uit Duitsland gehaald. Net zoiets.
Je moet rekening houden met de RDW keuring a 70,30 E, Kentekenpapieren a 9,75 E, een plaat a 11 E en natuurlijk de BPM. Die laatste kun je berekenen op http://www.vwe.nl
Ik heb zelf bt010 voorop en bt020 achter. Beide heb ik helemaal tot op de rand. 010 voorop is wel fijn vindt ik, en die 020 achter is prima zowel mbt grip als levensduur. Ongeveer 10000 km allebei.
Ik moet er binnenkort ook aan geloven. Momenteel denk dat er wel weer hetzelfde op gaat komen...
Leuk om de diverse impressies te zien, maar het blijft natuurlijk altijd een subjectieve kwestie. De verschillen zijn het belangrijkst denk ik. Bijv. dichtbijhuis kun je heerlijk rijden in Luxemburg of in de Eifel. Grote voordeel van Luxemburg is dat er lang niet zoveel controles zijn dan bij...
Ik heb een GSX750F uit '90 met van die fijne Mikuni carbs (slingshot). Nu heb ik alleen last van extreme slijtage in die dingen (71.000 km's). De naalden + geleiders zijn versleten, maar helaas ook de gasschuifgeleiders. En die zijn niet of nauwlijks te vervangen ;(
Dus ik ben op zoek naar...
Ik ben eens ooit bij Topskin in Breda geweest, waar ze ook o.a. de politiepakken en pakken voor Zeelenberg maken, maar er schijnt dus errug veel kwaliteitsverschil in leer te zitten. En dat is niet altijd makkelijk te zien/voelen.
Soms maken ze van een dik vel 2 dunnere vellen. Het buitenste is...
Ik heb een 750F dus.. Ik heb ook ooit getwijfeld over een 600, maar blij toe dat ik een 750 gekocht heb. Niet alleen het blok van de 600 is minder (vindt ik nog k#t klinken ook) maar frame en vooral verring is een stuk minder. Als je op de duur (want dat kan met deze sport/toermotor) wat...