Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Afgelopen week heb ik het bij een Ace gedaan, 3 inlaat kleppen per cilinder, 2 uitlaat kleppen per cilinder, nokkenassen moeten je uitbouwen wil je de kleppen kunnen stellen.
Radiateur moet eraf wil je de klepdeksel kunnen lichten.
Kijk ook je remmen even na, heb een keer gehad dat het leek alsof ik vermogen miste maar remmen liepen flink aan doordat de klauwen aan de binnenzijde geoxideerd waren. op de middenbok even achter en voorwiel slinger geven, moet soepel lopen.
je zegt dat je kleppen gesteld zijn maar dat de uitlaat kleppen iets te ruim staan.. dan zijn ze toch niet gesteld? Dan zijn ze gecontroleerd.. :? Eerst goede afstelling dan pas verder kijken
En maak de groeven waar de ringen in zitten goed schoon met haaks krabbertje, vaak gaan deze groeven oxideren door vocht in je remvloeistof. De ringen worden hierdoor"naar binnen gedrukt tegen de remzuiger en kan er dan voor zorgen dat de zuigers blijven hangen.
Vaak voel je het al als je de...
Wat is de kleur van de koelvloeistof, mooi helder of donker/vuil? Tap het vaatje af tot hij met koude motor net onder max staat, ga rijden en kijk wat er gebeurd.
Gaat hij weer lekken en is de vloeistof weer hoger(weer controleren bij koude motor natuurlijk) is het waarschijnlijk lekke koppakking.
je kan ook een busje verfafbijt halen, dan ben je alle verf gelijk kwijt, dan goed afwassen met veel water, helemaal schuren met 400 en dan 800 waterproof, grondverf en dan kleur en als laatste blank. Ontvetten met thinner dat werkt het beste, kan ook door je schuurwater beetje afwasmiddel doen :)
Hoe staat je schakelpookje? Het kan zijn als je deze iets lager afsteld dat je hem dan makkelijker van 1 naar 2 drukt. Voor het verhaal wat je nu hebt kan ik me aansluiten bij de hierboven geplaatste reactie als vind ik 500 erg krap voor arbeid. Reken op 2 dagen arbeid á 50 tot 60 euro? dan je...
Je gelooft dat alles wat er aangegeven word waar het in kan zitten het niet echt is..?
Begin bij het begin! Je hebt je kettingset vervangen en nu doet ie het niet meer, haal dat kapje ervanaf en bekijk de draad, zorg er in ieder geval voor dat de draad niet tegen frame of blok aanligt en kijk...
zijn ervoor om de bus die jij eruit heb gehaald te geleiden, anders valt ie met monteren in het holle gedeelte van de velg. nu kan je de bus dus met de velg rechtop ook erin steken en a/d andere kant makkelijk oppakken
3 dingen lijkt mij niet helemaal waar...
-accu
-dynamo
-spanningsregelaar
-kabelboom
-stekkerverbindingen
hij heeft 3 weken bij de monteur gestaan, ik weet niet hoe het bij de gemiddelde motorzaak in deze tijd van het jaar is maar meestal is het vrijd druk en zal ie dus echt niet alleen...