Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik (1m78) heb verhoogde clip-ons gereden van PP, zat me heel goed. Vorig seizoen overgeschakeld op de rechtoe rechtaan versie, 0 rise. Zit nog een pak agressiever en dieper, maar doenbaar voor 20min sessies in mijn geval.
Ik ben gewoon heel tevreden van de PP-tuning producten. Clip-on houders op de vork (48mm), kan je nog kiezen tussen verhoogde of "flat" versies. En de clip-ons tubes zijn apart verkrijgbaar in verschillende lengtes. Al met al is het boren van de borgingen voor de gashendelmodule nog het...
Nog nooit gehoord van dit verhaal, ik geloof er ook weinig van of lig er niet wakker van. Ik heb indertijd bij mijn PC40 na de tussenconnector ter hoogte van de airbox (als ik mij goed herinner, maar ik twijfel) gewoon een knip gegeven in de kabelboom waar ik dan 2 contactjes gestoken heb en...
Dat is sowieso geen standaard 600RR PC40 Leovince demper. Feit dat hij zo veel stil(ler) is, is net omdat hij zo veel langer is (gemakkelijk 25-40% schat ik in adhv de foto). Ik heb 2 (1 alu / 1 carbon) Leovince pijpen, en dat lukt op Mettet nog "net" met een goede (langere of wat toegenepen)...
Zijn inderdaad een paar theorieën over, de ene zegt "statisch monteren" op TDC, spanner tegenaan zetten en (als ik me goed herinner) een kwartslagje terug. De andere zegt op bedrijfstemperatuur bij lopende motor.
Mijn ervaring zegt dat de afstelling bij beide, mits gewoon gezond verstand weinig...
Ik heb het wel degelijk op de Supercorsa SC (V3), en niet op de Superbike (in SC3 compound) voor alle duidelijkheid.
Met de TD slick heb ik beneden in de Mertens bocht op Mettet al sneller gehad dat het achterwiel zich weg zet op dag 2/3 met een achterband, dat zal natuurlijk ook met de...
1:15 op Mettet, dat is uiteraard met elk type band mogelijk. En dat de 'bochtenrichtingen' mij mee zitten weet ik ook.
Mij ging het vooral over TD slick versus Supercorsa SC.
Ik ben persoonlijk niet zo merk / type gebonden en heb met m'n CBR600RR al op vanalles gereden (Metzeler TD Slick, Metzeler RR Slick, Diablo Superbike SC2, enz...). Voor komende lente (budgetair gebonden door verbouwing en slechts 3 dagen geboekt, 2x Mettet, 1x Zolder), op zoek naar vernieuwing...
Is dat de GSXR1000 "Lx" die hier te koop stond op het forum die na een revisie in de soep was gedraaid maar waar de eigenaar de zin / moed verloren was om er zelf verder mee te gaan?
Lukt dat niet meer in de omgeving van de originele plaats? Op m'n PC40 met CRC kuipwerk ging dat nog nét.
Anders maakt het niet zo veel uit, zo lang hij maar aan 2 bevestigingspunten horizontaal hangt en door rijden, schokken, remmen, niet kan gaan kantelen.