Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een ingebrand relais kan zeker de oorzaak van dit probleem zijn. Echter een relais brandt pas in als er (te) hoge stromen lopen. Met name het schakelen van hoge stromen, zeker als er sprake is van gelijkstroom. LED gebruikt echter zo weinig stroom dat dit effect niet snel zou optreden, vandaar...
In serie kan ook. Dat heet aanjaagverband. Dan kun je langere afstanden overbruggen. De meeste verliezen van een pomp zitten in de aanzuigzijde. Als je dus al water met druk binnen krijgt, kan je pomp uiteindelijk meer druk opbrengen en heeft dan ook een hogere opbrengst.
De rempomp van een TRX heeft een los reservoir, die van de TDM heeft het reservoir aangebouwd. De rest van het remsysteem is helemaal gelijk, dus slag en diameter van de cilinder zal redelijk gelijk zijn. Als het qua ruimte past, zou het geen probleem moeten zijn.
Ik ben al aan mijn derde motor met dry sump toe en bij alle drie werkte dit ook gewoon met een olieplug op het laagste punt van het carter. Wel zit er vaak nog een tweede aftapplug ergens in het carter.