Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
IK zou over de grens gaan zoeken. In NL mag er een bepaald koperproces niet meer gebruikt worden. Hierdoor wordt de chroomlaag een stuk minder sterk en gaat sneller pitten. Dus kijk in Belgie, Duitsland of Polen.
Deze net nog gevonden, weet niet of het nog klopt:
Wie heeft goede ervaringen met...
Iets te ver om voor te rijden. Of je moet met je werkvoertuig toevallig een keer langs Ehv komen :)
Toen ik nog bij het spoor werkte nam ik zo ook vaak onderdelen mee naar de rangeer terreinen of werkplaatsen!
Ik vind er zo al meerdere op MP....https://www.marktplaats.nl/l/motoren/tuning-en-styling/q/gilera+runner+180cc+carter/
Sneller, makkelijker, veiliger en wss ook goedkoper.
Als je de ketting vervangt, zou ik gelijk de spanner vervangen. Onderdeel 4 (zie tekening hierboven) slijt namelijk ook. En zoals ik zei, controleer 8 ook goed.
Ik denk dat je de magneten kunt lijmen met: JB-Weld Original - Zeer sterk belastbaar Vloeibaar Staal, met staalvezel versterkt... | bol.com
Ik heb dit al meerdere malen gebruikt om delen te lijmen dat in een heet oliebad draaien. Nog nooit problemen mee gehad :)
Enne, voor 18,- is het het...
Zet de betreffende cilinder in TDC. Zet de motor in z'n 6 en blokkeer de achterrem. Giet een beetje olie door het bougat in de cilinder (dicht je de zuigerveren mee af voor de lektest). Sluit een cilinderlektester aan op je bougiegat en zet daar perslucht op. Dan kun je de klepveer loshalen...
Controleer ook geleider 8 goed.
Heb een keer de nokkenasketting van een nighthawk vervangen en toen ratelde hij daarna nog.
Die geleider was dus ook gebroken en mag je blok gesplitst worden... mooi klusje :)