Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is een supermagna en als het een 750cc versie is, dan wordt ie zeldzaam en zeker als hij origineel zwart is.
Daar zijn er rond 3000 van gemaakt en van de 700cc versie rond 16000.
Fijne en betrouwbare motor en sneller dan hij er uitziet. Zonder rijbewijs mag je er uiteraard niet mee rijden...
Dat is mooi, maar die motor vind ik verre van mooi, die uitlaten alleen al.
En ik snap niet veel van die caferacer gekte, een originele Norton Dominator zie je niet veel meer, ik denk dat de meesten verbouwd zijn.
Het is van alles wat. Een wideline frame met wielen en vorken is 2500 euro waard, maar ik begrijp niet wat iemand er toe drijft om zoiets te maken. De primaire kettingkast gewoon doormidden gezaagd, jak.
Als je de omtreksnelheid van de aarde bedoelt gaat alles belachelijk hard en als je de snelheid van de aarde waarmee hij om de zon vliegt neemt word je er duizelig van.
Maar dat wordt niet bedoeld.
Het lullige is dat ook de snelste motor hier niet harder mag dan 100 km/u.
Zo te zien een Norton 650SS met slimline frame van voor het Commando tijdperk, met een mooie dame er op die waarschijnlijk geen meter er mee kan rijden.
Exact, maar wat mij vaak opvalt is dat wandelaars aan de rechterkant lopen en dus het verkeer ze van achteren nadert.
En fietsers blijven naast elkaar rijden op het midden van de smalle weg.
Ik heb het meegemaakt dat ik rustig en zonder lawaai langs een fietser reed en die schold meteen met...