Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is niet de oficiele manier maar ik heb er toch al veel mee uitgekregen , een gat in boren dan een torx dopje erin tikken en dan met ratelsleutel eruit draaien. , succes
Ik heb nog een cz 2 cylinder staan geheel onverprutst , alleen is tie door de vorige eigenaar mat zwart gespoten .Laat maar horen of het iets voor je is. bj is rond 1978 moet ik ff in de loods gaan kijken. gr Hans
Sammie het moet precies zo als ik op pagina 53 geschreven heb , heb t al diverse keren zo gedaan , start en loopt als n tierelier , niet te moeilijk over denken zo moet t gewoon goed zijn .
Sammie je moet de spie eruit laten , zuiger bovenaan daarna 3mm terug laten zakken wiel achteruit draaien in versnelling , dan schuif je voorzichtig vliegwiel erop zodat hij niet klemt dan moet het begin van de verdikking op t vliegwiel gelijk met de censor staan . Dan vast draaien
Ik dacht dan heb ik t sneller , betrouwbaarder , mischien minder verzend kosten.
Ik had zelf mzmotorwinkel.nl gevonden maar precies de rubbers van de 634 staan er niet bij.
Ik heb de gebruikte weg gedaan Sammie , ik heb deze verkeerd besteld , wel ingebouwd en gestart maar dezelfde dag weer eruit gehaald dus de boven kant is ietsje verkleurd dat is het enigste.
De maat is 58,22 dus als je je cilinders uit hoond zijn deze wel bruikbaar.
Piston pen is 15mm
Vandaag weer eens verder gegaan met de 125cc (355?)van een kennisje.
Het was een echte schuur vondst , contact slot ( in de tank met ampere meter) van binnen total geoxideerd , ben nu zover dat alles werkt , motor start goed moet wel ff goed warm draaien want als tie koud is en je geef ineens...