Recente inhoud door harm nsr

  1. H

    153 pk Honda Fireblade 2004

    en dus heb je meer aan koppel!
  2. H

    CBR1000RR wint eerste vergelijkingstest

    de eerste slag is binnen nu de vregelijking met de r1 nog ik ben benieuwed maar ik ben nu een nog groter fan van de blade
  3. H

    Benelli Naked

    wat een rommelig deisgn als dit em uiteindleijk word vink de ouwe mooier eigenlijk maja t blijft ee harley he
  4. H

    153 pk Honda Fireblade 2004

    en waarom jaag je het blok hoog in de toeren???? juist omdat daar de powerband zit daar in dat toerengebeid levert de motor z,n meeste koppel/trekkracht/verplaatsings enrgie of be ik nou gestoord?? leuke discussie trouwens (serieus) :)
  5. H

    153 pk Honda Fireblade 2004

    ik beweer tog al de hele tijd dat pks (vermogen) datgenen is bij je hoogste toerental maar dat je koppel belangrijker is omdat het een vermenigvuldiging is. dus pk's zeggen niet zoveel koppel en toerental des te meer *D
  6. H

    RS250

    zou iid heel snel doen vordat de boel te arm staat en droog loopt lcht allemaal wat geveoliger bij 2 takten he
  7. H

    153 pk Honda Fireblade 2004

    kijk jij hebt het begrepen!
  8. H

    153 pk Honda Fireblade 2004

    verklaar u nader k zou jouw kijk erop wel eens willen weten!??
  9. H

    153 pk Honda Fireblade 2004

    ff voor de duidelijkheid 1 kw = 1,36 pk zo dan ben je van al het gezeik af en eigenlijk boeienpk's ook niet alleen het koppel zorgt dat je vooruit gaat alheowel het koppel vaak wel recht evenredig is met het aantal pk's. Pk is wat de motor op z,n toptoerental kan draaien heb je dus geen fuck aan...
  10. H

    Racer sp1

    ow sorry man k heb niet opgelet waarschijnlijk maar wel vet dat je zo schakeld!
  11. H

    200 pk ! op een R1 2002/2003

    dit supercharge systeem is idd veel veiliger omdat ie z,n vermogen lineair opbouwt een turbo hakt er in enen in en dat gaat zeker voor schuiver zorgen, maar een combinatie systeem (turbocompuond ontwikkeld door scania) zou natuurlijk het mooist zijn maarja daar heb je t weer power is nothing...
  12. H

    Racer sp1

    hey goed bezig man is je schakelwals omdraaien nog een idee dan schakel je z,n eerste versnelling omhoog en de rest lekker naar bendede trappen das echt racemotor he maja moet je wel je blok splitsten en de vraag is of je dat ervoor over hebt maar t zou wel super zijn :]
  13. H

    Racer sp1

    goede keus gemaakt man honda regeert op race gebied!!!
  14. H

    gezocht: fotos van de motogp kawa en brommer kawa

    nou ok omdat je zo aandringt let niet op de vui;ogheid ik had me brommer net gewassen en toen begon het weer nederlands weer te worden. En voor de liefhebbers: de uitlaat is zelf gelast
  15. H

    gezocht: fotos van de motogp kawa en brommer kawa

    Uitlaat is inmiddels vevangen stond erbij maar was moelilijk te lezen omdat die fopto zo breed was maar wel ok dat je ook een liefde hebt voor d e nsr 50 want t is gewoon de beste brommer
Terug
Bovenaan Onderaan