Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
en waarom jaag je het blok hoog in de toeren???? juist omdat daar de powerband zit daar in dat toerengebeid levert de motor z,n meeste koppel/trekkracht/verplaatsings enrgie of be ik nou gestoord??
leuke discussie trouwens (serieus) :)
ik beweer tog al de hele tijd dat pks (vermogen) datgenen is bij je hoogste toerental maar dat je koppel belangrijker is omdat het een vermenigvuldiging is. dus pk's zeggen niet zoveel koppel en toerental des te meer *D
ff voor de duidelijkheid 1 kw = 1,36 pk zo dan ben je van al het gezeik af en eigenlijk boeienpk's ook niet alleen het koppel zorgt dat je vooruit gaat alheowel het koppel vaak wel recht evenredig is met het aantal pk's. Pk is wat de motor op z,n toptoerental kan draaien heb je dus geen fuck aan...
dit supercharge systeem is idd veel veiliger omdat ie z,n vermogen lineair opbouwt een turbo hakt er in enen in en dat gaat zeker voor schuiver zorgen, maar een combinatie systeem (turbocompuond ontwikkeld door scania) zou natuurlijk het mooist zijn maarja daar heb je t weer power is nothing...
hey goed bezig man is je schakelwals omdraaien nog een idee dan schakel je z,n eerste versnelling omhoog en de rest lekker naar bendede trappen das echt racemotor he maja moet je wel je blok splitsten en de vraag is of je dat ervoor over hebt maar t zou wel super zijn :]
nou ok omdat je zo aandringt let niet op de vui;ogheid ik had me brommer net gewassen en toen begon het weer nederlands weer te worden.
En voor de liefhebbers: de uitlaat is zelf gelast
Uitlaat is inmiddels vevangen stond erbij maar was moelilijk te lezen omdat die fopto zo breed was maar wel ok dat je ook een liefde hebt voor d e nsr 50 want t is gewoon de beste brommer