Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ziet er spectaculair uit Hartox! Jij had toch iets met de afstelling van de carbs (een kant te arm) waardoor een cilinder/uitlaat te heet werden? Wat was nou de oorzaak daarvan?
Groet,
Henri
Klopt, dat is ook mijn ervaring. Na monteren van nieuwe naaldbuizen en Dynojet kit nog niet echt lekker aan het lopen gekregen. Binnenkort maar eens ergens een afspraak maken.
Iemand nog tips/ervaringen met testbank adresjes?
Afgelopen zaterdag in Hoornsterzwaag geweest voor de koffieklets bij HPS. Mooie opkomst, mooi weer, mooie rit en super georganiseerd! Van de Dyno werd ook gretig gebruik gemaakt. Altijd nuttig voor de goede afstelling.
Helaas wilde de TRX niet starten die ochtend (lege/kapotte accu), dus maar...
Ja, ik rijd ook met deze modificatie. Bevalt me goed. De R6 demper heeft veel instellingsmogelijkheden en de demper die ik kocht was zo goed als nieuw. Je hebt de demper vanaf modeljaar 2006 nodig (t/m 2010 geloof ik). Zijn al van 50 tot 100 euro te koop.
Beste mede TRX-ers,
Goed om te lezen dat zich steeds weer nieuwe TRX liefhebbers melden. Zo houden we deze prachtbike in ere!
Mocht iemand nog een modificatie naar R6 achterschokbreker overwegen; ik heb nog een aantal van die adapters liggen zodat het past onder de TRX. Betreft de...
Hoi,
Ik ben hier ook een tijdje mee aan het experimenteren geweest. Heb ook de stage 1 geinstalleerd en ook diverse hoofdsproeier geprobeerd. Uiteindelijk ben ik toch terecht gekomen op de 148 sproeier van Dyno en heb de gasnaaldstand nu in derde groef zitten (ipv tweede zoals Dyno...
Oh dus toch maar een R6 demper gekocht? Ik had deze ook nog wel liggen, inclusief een adapter. Ik heb ook nog wel losse alu gefreesde adapters liggen. Laat me maar even weten of je interesse hebt.
Groet,
Henri
Alles past qua afmeting op elkaar. Enige is dat de standaard TRX banjo's als ik me goed herinner licht gebogen zijn. Bij een bluespot remklauw past een rechte banjo beter zodat er geen knik in de leiding komt.
Verschil in pomp zit inderdaad in de diameter van de pomp en dus de...
Je bedoelt dus dat je ook de rempomp gaat vervangen? Rempomp van blue/gold spots is een andere dan de originele.
In principe heb je daar dan genoeg aan ja, maar als ik jou was zou ik ook meteen de remleidingen vervangen door een fris setje staalomvlochten exemplaren (mocht je die nog niet...
Om de achtervering/demping te upgraden heb ik nog onderstaande shock van een R6 liggen incl alu adapterstuk. Set is 'plug and play' ongebruikt en komt uit een nieuwe voor race omgebouwde R6.
Veer voorspanning en in- en uitgaande demping zijn in te stellen. Ingaande demping zowel High speed...