Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nieuwe remolie even met zijn tween doen, er kan maar zo weinig in dat je als je het alleen doet steeds net te laat bent en dus lucht erin hebt.
Nadien een nacht wegzetten met ingetrokken hendel dan is alle lucht eruit.
ik heb ook een guzzi gehad een Norge dat vond ik ook een hele fijne fiets maar de vraag is, ga jij gelukkig worden?
Ik wel de zit is beter en ik heb hem nog niet aan de grond gehad, wellicht was de jouwe verlaagd of ga je sneller (nog platter) als ik.
Ik hou van 2 cillinder rijden, hij is niet...
De standaard veer is wat slap, ik heb op dezelfde schokbreker een andere(hyperpro) veer gezet.
Nu kan ik hem op draaien naar 250 kilo belading en dan staat hij nog mooi recht
De Avon cobra vond ik de enige band die ook met nat weer goed stuurt bij de 1500 met droog weer sturen ze allemaal goed, en de Avon rolt sportief je gooit hem makkelijk om.
De exedra gaat ook nog wel achter maar voor zou ik iets moderners opzetten, met metzeler diverse ernstige stappen opzij...
Daarom doe ik het tegenwoordig zelf, en ik heb al best een leuke kring om mij heen die zijn motor ook hier brengt.
Ik kost niet zoveel en ik doe wat ik zeg en dat zie je tegenwoordig steeds minder, ik ben al zo vaak teleurgesteld in een motorzaak er zullen best goeie zijn maar ik moet ze nog vinden.
Dat linksysteem wordt bijna altijd vergeten, ook door motorzaken.
Ik had er hier pas nog een die had ook een beurt gehad en was klaar voor het seizoen, nou niet dus hij liep al niet mooi dus gesynchroniseerd en de remolie achter was zwart, deze ook maar even ververst, linksysteem was kurkdroog...
dat had de mijne ook, ze zijn af fabriek ook echt arm afgesteld, ik heb hem zelf gesynchroniseerd en even lekker lopen spelen met de verboden schroef van Yamaha en ik ken hem niet meer terug.
Ik rij nu zelfs vaak in de T modes dat gaat snel en fel genoeg nu
Er staat nu bijna 80,000 op, dus ze hebben geen schuld.
Leuke aanbieding maar ik moet er 3 hebben en ook nog de blokken.
Heb net voor 300 nieuwe Road 6 gekocht, en haakse ventielen(want dat oppompen vind ik een drama met die originele) die leg ik er op binnenkort en dan rij ik het seizoen uit...
De mijne startte slecht de laatste tijd, ook nadat hij van de druppelader afkwam.
Hij ging dan wat moeizaam rond, sloeg aan en gelijk weer uit, daarna sloeg hij dan pas aan met het gas goed open.
Ik heb niet eens de moeite genomen om te meten, gelijk een nieuwe accu besteld, een gel dit keer...
Daar komt in de loop van de tijd iets olie in te staan, dit kun je bij een beurt eruit laten lopen, half uurtje sleutelen en je bent erbij en je zet het er weer op , of een nieuw slangetje erop.
Het geheim van de Smit, nee ik heb hem gesynchroniseerd en aan de verboden schroeven gezeten, deze hebben invloed op het stuk van stationair tot 2500/3000 toeren en dat merk je.