Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisteren rond 19.00 uur reed ik achter een frod busje zonder achterlichten. Al een paar keer geknipperd, geen reactie. Op een gegeven moment kon ik hem inhalen en zag dat hij alleen dagrijlicht aan had staan. Toen ik voor hem reed even het licht uit gedaan en hij begreep het meteen. Maar 3 keer...
De toleranties die je dan meet zijn waarschijnlijk kleiner dan door fabrikanten wordt opgegeven. Laat 5 monteurs de kleppen stellen, heb je ook verschillen
Ik denk dat je instelling van je regen heel erg afhankelijk is van de motor waarmee je ervoor veel gereden hebt. Een kleine 4 cilinder rijder zal waarschijnlijk weinig regen willen, iemand die van een grote 2 cilinder afkomt veel.
Het lijkt mij een goede actie als jij direct stopt met het consumeren van alles wat iets bevat wat van een boer af komt, binnen een maand heb je je probleem opgelost!
Bij mijn werk staat aan het einde van de weg een paaltje om sluipverkeer tegen te gaan, na 2 minuten wachten gaat deze naar beneden en springt het stoplicht op groen zodat diegene voor wie het paaltje naar gaat weet dat het voor hem is bij wachtenden aan 2 kanten. In onze bussen zitten kastjes...
Of het echt een sleutelblunder is weet ik niet, maar bij het demonteren van de accuklem kwam de hele pool mee. Accuklem losgedraaid, beetje wrikken om hem eraf te krijgen, sta ik ineens met het hele spul in mijn handen