Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen extra electronica nodig, alles zit er gewoon in en bij. Hij is wel wat groter (door het koellichaam) dan een standaard lampje, daardoor is het wel wat pielen om hem op z'n plek te krijgen. Ook even goed draaien om het juiste lichtbeeld te krijgen, maar dat wijst zich eigenlijk vanzelf...
Mijn 2003 Hornet heeft in ieder geval de H4. En omdat je ze per paar koopt (bulk gaat naar auto's) heb ik er nog 1 liggen. Stuur maar een PM als je interesse hebt, dan spreken we wat af.
In de LEDlamp van mij zit aan de koelkant ook een ventilatortje. Een en ander wordt niet te warm en heeft bij mij in anderhalf jaar, bijna 20 duizend km met altijd lamp aan, nog geen enkel probleem opgeleverd. En hoewel er veel meer licht uit komt dan een halogeen lamp, komt er juist veel minder...
Je moet de lamp wel even goed plaatsen, maar als je dat hebt gedaan, dan is het lichtbeeld prima. Ik heb nog nooit klachten gehad (seinende tegenliggers). Enige "nadeel" is dat de lamp iets meer uitsteekt en daardoor past de rubberkap er niet goed op. Maar ik ben de zeer natte herfst en winter...
In plaats van de hele unit vervangen, zou je ook alleen de lamp kunnen vervangen. Ik heb dat ook gedaan en ben zeer tevreden met de lichtopbrengst sinds ik de gloeilamp door deze LED heb vervangen (https://nl.aliexpress.com/item/32832975978.html). Sterker nog, je koopt ze als een paar terwijl je...
Gisteren besteld voor E 4.04 inclusief verzenden (en een portie geduld). Ben benieuwd hoe het in de praktijk gaat zijn, maar voor dat geld kun je je geen buil vallen.
En als het wel bevalt, betekent het in de praktijk gelijkmatiger rijden en daarmee bespaar je de uitstoot van verschepen vanuit...
Als je nou zelf zou moeten trappen scheelt een paar honderd gram extra gewicht wel. Maar met de power van een Hornet is dat toch geen argument? Als je een lood-accu fatsoenlijk behandelt gaat ie erg lang mee. Ik vind (voor op de motor) lithium geen toegevoegde waarde hebben, maar van mij mag...
Het is nu midden zomer, maar straks wordt het weer winter en kun je koude handen krijgen bij het rijden, vooral als lage temperatuur samen met regen gaat. Omdat ik (ook) woonwerk verkeer rijd, gaat dat zeker weer komen. Nu hebben veel mensen handvatverwarming als oplossing, maar op de lesmotor...
Met mijn 600 S (2003) moet ik het zonder lampjes doen. 1 oog op de tripteller en goed aanvoelen of ie leeg raakt. Als de benzineaanvoer stopt, merk je dat ie niet meer trekt of zelfs uitvalt. Niet fijn.
Voor wie rekent met hoeveel er theoretisch nog in zit: volgens het boekje zit er nog 3...
Voor DigID zijn (nu) drie niveaus. Basis, midden en substantieel (dat is wat ik level 3 noemde). Zie voor meer info hierover DigiD - Wikipedia
Niveau basis heb je alleen als je via een website inlogt met gebruikersnaam en wachtwoord. Bij niveau midden komt daar een bevestigings SMS bij.
Als je...
Gefeliciteerd met je mooie motor. Zorg er maar goed voor en houdt de rubbers onder.
Voor een volgende keer (en alle anderen die een motorvoertuig kopen): als je de DigID-app op level drie hebt geactiveerd (bevestigen met de chip in je rijbewijs of je paspoort) dan hoef je niet meer naar een...
Zeer herkenbaar. Ook ik heb sinds 2019 (eigenlijk al november 2018, maar toen had ik mijn rijbewijs nog niet) een Hornet (S) 2003. En racefietsen (stuk of 4) en ATB, stadsfiets, velomobiel.
Altijd is er ergens wel een geluidje. En soms kan dat gewoon het roffelen van je band op het asfalt zijn...
Binnenkort is mijn motor toe aan een nieuw ketting/tandwielsetje. Het meeste onderhoudswerk (excl bandenwissel) doe ik het liefste zelf.
Nu zie ik kettingen met X en met O. En kettingen die al gesloten zijn en die nog geponst moeten worden. Wat zijn jullie ervaringen? Welke ketting kan ik het...