Recente inhoud door Hubertje

  1. Hubertje

    Van welke motor komt dit?

    Is gebouwd door RURider op het teloorgegane bandit forum.
  2. Hubertje

    Van welke motor komt dit?

    Dit is de andere zijde. Lijkt me een oude foto, uit de tijd dat dingen nog gemaakt werden ipv gekocht.
  3. Hubertje

    Van welke motor komt dit?

    Aangepaste standaard kont met cover?
  4. Hubertje

    Het Ducati Monster topic *deel 44*

    KTM geeft altijd belachelijke korting. Nooit kopen zonder paar duizend eraf. Lijkt me een doelbewuste commerciële strategie.
  5. Hubertje

    Motorfotografie met smartphone

    Ik ben nog steeds fan van die ninja
  6. Hubertje

    Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

    Blijven toch mooi die dingen.
  7. Hubertje

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Van die honda van m'n bazin vind ik het altijd vervelend dat je helemaal niet voelt of je wel gezchakeld hebt. Beetje klunk ter confirmatie mag wel van mij.
  8. Hubertje

    GS1000 Turbo

    Argon is inert, als het argon is van de tig, geen lasgasmengeling. Is in principe ook droog. Kan je perfect gebruiken. Is duurder dan N2 in principe, tenzij je't natuurlijk al staan hebt. Moleculegrootte is groter dan stikstof (daarom gebruiken we geen helium) dus dat zou ook geen probleem mogen...
  9. Hubertje

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Maar ook helemaal niet moeilijk.
  10. Hubertje

    2019 Yamaha TÉNÉRÉ 700 topic

    Klopt. Maar K-tech is niveau öhlins, dus daar heb ik wel vertrouwen in. Als die iets doen, is het meestal ok. De öhlins op de 660 was in ieder geval z'n geld dubbel en dik waard. Had je ondertussen al wat extra olie in de vork gedaan?
  11. Hubertje

    2019 Yamaha TÉNÉRÉ 700 topic

  12. Hubertje

    2019 Yamaha TÉNÉRÉ 700 topic

    K tech setje in de yam en dat is opgelost. De vering van de niet-R KTM is ook niets bijzonders, overigens.
  13. Hubertje

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    4 cilinder hondabakken zijn nu niet echt de referentie... Ik hzb veel erger geweten dan de 1290 bak.
  14. Hubertje

    het grote 749/999 Ducati topic

    Sommige shocks zitten op PUR bushings, andere op kogelgewrichten. Is om zijdelingse krachten op de demperstang en -zuiger te voorkomen.
  15. Hubertje

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    De GT is gewoon veel polyvalenter zonder dat je compromissen moet sluiten of echt moet inboeten.
Bovenaan Onderaan