Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
gaskabels zijn voldoende vrij ja, eventueel zou ik die zelfs nog los kunnen halen voor de test...
Hij schiet door naar 5000, toen gelijk uit gezet omdat je daar toch van schrikt
ik heb ‘m een paar seconden laten draaien, toen schoottie zo hoog dat ik ‘m gelijk uit gezet heb
Ik heb wel een filmpje, maar weet niet of ik die hier op 1 of andere manier kan delen buiten youtube om?
Vraagje;
Ik heb mijn triumph geheel gereviseerd, in ieder geval... big end lagers, drijfstang, zuigerveren, pakkingen etc
Kleppen gesteld enzo, noem maar op
Gister eerste keer gestart, starten ging vrij soepel alleen klimt de motor direct in toeren
Eerste reactie was natuurlijk uitzetten, maar...
Ja nouja blom zei dus;
Ik heb de apparatuur niet om zo’n krukas te meten dus ik doe dat niet...
Heb inmiddels wel een prijs voor het ondermaats maken en dan overmaatse lager schalen erin...
Alleen hoe goed houdt zich dat?
Nou, het blok ligt uit elkaar...
Wel gelijk duidelijk wat nou de oorzaak was van het geratel. Van 1 van de cilinders is de lagerschaal vast gelopen en mee gaan draaien om de krukas...
Morgen maar eens met Blom motoren bellen om de kurkas na te meten of dat ik die misschien nog kan gebruiken...
Ik hoop het ook.
Ben er in ieder geval uit, ik ga er zelf aan beginnen.
Zijn toch wel aardig wat mensen die zeggen; zelf doen en anders onderdelen verkopen dan heb je sowieso meer.
Regio 010
Naaa... misschien ist een echte rauwdauwer... echter zoals ik de jongen ken...
Dan is het een echte liefhebber voor de techniek en let ie op dat wat goed is voor z’n blok.
We gaan het zien
Ervaren monteur in het reviseren van complete scheepsmotoren bij poncat;)
Ja precies, dat is altijd fijn inderdaad’
Ik heb even nog een soort van begroting gemaakt, zonder krukas kom ik rond de 200 uit voor alle pakkingen;)
Ik denk dat ik de gok ga nemen en de motor naar huis haal.
Ik schors ‘m...
Nee dat snap ik en dat ben ik ook volledig met je eens;)
Maar ik krijg hier wel hulp bij van een ervaren monteur in verbrandingsmotoren. Het is niet dat ik volledig blue hieraan ga beginnen en denk: ik zie wel waar het schip strand.
Dus ik snap wat je zegt, en ben het ook volledig met je eens...
Nee, dat snap ik dat het niet hetzelfde is.
Wat ik wel geleerd heb inmiddels is dat als je iets zelf wilt doen en het rustig aan pakt er niets aan de hand is... of in ieder geval dat het dan wel lukt.
Maar, even over het stukje onderdelen...
Mijn idee was om ‘m open te maken en dan te kijken wat...
Hallo allemaal,
Ik ben Hugo, 23 jaar oud en sinds april dit jaar in het bezit van een 675 uit 2006.
Heb ‘m gekocht met wel wat km’s op de teller, 52.xxx maar mijn oude suzuki gsx600f (35kw) heeft inmiddels ruim 120.000 gelopen dus ik had het niet als een probleem gezien.
Echter, nu 2 weken...