Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hi Soes,
Gefeliciteerd met de nieuwe fiets. (Shi.... zat ik er 50cc naast). De Ossa's kunnen soms fel uit de hoek komen. Ik heb daarom 2 mappings erop en na langere tijd in de felste stand te hebben gereden neigt de voorkeur toch naar de tammere setting. Op de een of ander manier voelt de...
Ik rijd al een tijdje met zo,n drager. Achterop een Grand Espace met luchtvering en een toegestane kogeldruk van 85 a 90 kg. Dat gaat perfect.
Maar ik weet dan sommige met zelfbouwrekken weer terug zijn bij een karretje ivm met kogeldruk maar ook uitstekende delen die het maximum...
Hoi Bart,
Ben het eens dat de Ossa's tweedehands nog aan de prijs zijn. Maar mag ik de kinderziektes eens weten? Ben benieuwd naar jouw bevindingen. Ik rijd net als mijn broer Ossa tot volle tevredenheid. Vandaar!
Ik hoor het wel.
Grt Hein
p.s. O ja de Gas Gas bij Nonstop is een...
Gaaf die Indoortrail. En nog beter. Eind maart ga ik naar Bercy Paris om daar een ronde live te zien. Gaat vast een spektakel zijn. Nog een paar nachtjes slapen zeg maar.
grt Heinz
hoi
Kom samen met mijn broer en mijn zoontje bij Non Stop. Misschien een idee om je wensen voor te leggen. Vaak worden er motoren tweedehands al aangekondigd die nog niet op het net staan. Het trialwereldje is niet zo groot.
grt Hein
kwestie van aansprakelijkheid leggen daar waar het hoort, bij de berijder. Ook wel fijn aangezien de meeste trialfietsen geen kenteken en dus geen verzekering hebben. De dekkingen zijn minimaal maar beter dan niets. Voor de kosten hoef je het niet te laten. €55 euro per jaar. Zonder...
Hoi
Laatst te koop gezien (tweedehands) bij de trialclub MSC in Breda. Mogelijk ook via internet aangeboden??
Was vandaag weer lekker weer. Beetje modder, sneeuw, regen en een fris windje. Lekker trial-weertje.
Grt Hein
Klopt. De cilinder staat schuin teruggebouwd om zo het zwaartepunt te verleggen. De tank zit waar normaal de radiateur zit en de Ossa heeft bovendien een uniek tweetakt blok met injectie. Kortom een heel innovatief fietsje. Rijdt super.
grt Heinz
Klopt. De cilinder staat schuin teruggebouwd om zo het zwaartepunt te verleggen. De tank zit waar normaal de radiateur zit en de Ossa heeft bovendien een uniek tweetakt blok met injectie. Kortom een heel innovatief fietsje. Rijdt super.
grt Heinz
Hoi Trial-liefhebbers.
Leuk Topic. Zelf ben ik inmiddels aardig besmet met het Trial-virus. Reed sinds m'n 18e (ben nu 38) motor, maar kon er steeds minder de kick in vinden. Behalve trainingscursussen waarbij je echt iets kon leren. Mijn broer had het idee deze zomer een clinic te volgen in...