Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mij bekend zwak punt is de keerringen aan beide kanten van de koppeling. Niet zo moeilijk te vervangen, maar je moet er de halve fiets voor demonteren, wat het duur maakt om te laten doen. Dit is de zien aan een (olie)druppeltje onderaan de koppelingsbehuizing. Verder zijn remschijven vrij...
Uit persoonlijke ervaring:
- Ik heb niet het gevoel dat ik luide motoren eerder waarneem op het gehoor dan op zicht, in de file. Alleen een hoop herrie als ze je voorbij komen. Moet wel zeggen dat ik als motorrijder wellicht bovengemiddeld bedacht ben op doublerende motorrijders. Ik vraag me...
Bekende groep. Helaas ook naaste familie van de zeker zo gevaarlijke broekies die met net hun rijbewijs op een CBR (of vergelijkbaar) stappen. Gelukkig is dat enigszins beperkt door het lichte rijbewijs, maar toch...
Een blokkerend voorwiel hoeft geen probleem te zijn, als je maar weet wat je moet doen. Bij de VRO/MRO cursussen heb ik regelmatig bij de uitwijkproef m'n voorwiel geblokkeerd. Om daarna zonder problemen uit te wijken. Truuk is wel voortijdig het wiel uit de blokkering te hebben, tenzij je...
Aan de schrijver van dat artikel: lijkt me een plan. Tip: doe wat research, wat het volgende klopt niet:
Eea slaat niet op de inhoud, maar op een vergelijkbare klopvastheid is het genoemde octaan/heptaan mengsel, in een speciale testmotor. Boven de 100 is dan ook in feite fictief, men heeft de...
Moet zeggen dat de Dolomieten me tegenvielen. Gebied was mooi, daar niet van, maar door de aard van het gebied zijn veel wegen meteen de hoofdwegen, met dito verkeer. Had ik in Frankrijk wat dat betreft minder last van.
Daar in die regio ook de passen gedaan (o.a. Sella, Gardena, Stelvio)...
Had de indruk dat er meer bier was dan wijn. Sterker nog, heb helemaal geen wijn gezien. Wel bier. En schitzel. En rokende bbq's. En een rokende Thunderace :P
Ander punt op de K-serie zijn de keerringen rond de koppeling. Die willen op leeftijd nog wel eens olie gaan lekken. Vervangen is an sich klus van niks, ware het niet dat de hele fiets zo'n beetje uit elkaar moet om ze te vervangen. Is te herkennen aan olie bij het gaatje onder de koppeling.
Da's onzin. Dit wordt alleen aangevoerd door mensen die menen met te luide uitlaten rond te moeten rijden. Het genoemde file punt is ook onzin, ik heb nog NOOIT een motor eerder gehoord dan gezien in de file, en daar sta ik regelmatig in . Die loud pipes hoor je vooral van achteren, en dan zijn...
Na m'n roze papiertje voor de fiets te hebben gehaald opgestapt op een K75. Na verloop van tijd overgestapt op een R850R, daarna een R1100R (ABS), en nu weer een K75. K75 bevalt me zeer goed. De boxers waren leuk, maar de K rijdt toch net wat soepeler.