Recente inhoud door Insanity03

  1. I

    Kentekens niet bij advertenties?

    Dat is jouw keuze dan. Zelf hou ik niet van traceerbaarheid. Dat ieder uitspraak van mij gekoppeld wordt aan mij als persoon. Dat je niets aan je privacy kan doen is eerder en illusie. Voor de huidige klant waar ik in opdracht ben hebben ze een pre employment screning uitgevoerd. Eventjes zoeken...
  2. I

    Kentekens niet bij advertenties?

    Gezien is anders dan een momentopname zoals je zelf zegt dat het zwart op wit informatie staat en gebruikt kan worden.
  3. I

    Kentekens niet bij advertenties?

    Waarom zitten jullie met een nickname op een forum en niet met jullie voor en achternaam en eventueel BSN nummer? Ik dek mijn kenteken ook af op foto's die op het internet komen. Ik sta niet te wachten op een profilering waarbij mijn kenteken weer ergens aan gekoppeld wordt. Of van die...
  4. I

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Die handvanten slijten idioot snel ja. Hier op 15k beginnen ze ook glad te worden. Gevalletje garantie of? Op mijn vorige occasion motoren die ik ook enkele jaren bereden heb was het slijtage zelfs minimaal Nice! Hoe zat het met de bandenslijtage? 😄
  5. I

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Na die laatste softwareupdate wil de neus niet meer omhoog in zijn 3 met 100km/u met TC uit 😫
  6. I

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Ik heb toen met hard optrekken gehad dat de ontsteking weg viel. Ik denk dat het kwam omdat mn voet tegen de schakelpook kwam en de QS de ontsteking stopt. Misschien ook het geval tijdens het wheelien?
  7. I

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :]
  8. I

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    450 euro incl btw heeft het gekost. 250 euro is hiervan arbeid en 12.50 de leenmotor. Ze hebben ook de remmen gereinigd en opnieuw ingevet. Tevens stond er ook 25 euro op voor diagnose apparatuur. Wel vervelend dat we die kant op gaan met de hedendaagse motoren. Er valt amper thuis te sleutelen...
  9. I

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Vanochtend de motor achter gelaten voor de 15k kms beurt. Kreeg een Kawa Z900RS mee. Echt een motor die je naar het hoogtepunt brengt maar niet laat klaarkomen :+
  10. I

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Ik rij nu met een Mivv Suono achter de kat zonder db killer maar dit maakt al aardig wat kabaal. Jij woont op een landhuis ver van de beschaving? 😂
  11. I

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    75 graden hierzo.
  12. I

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Hmm ok. Mijne zit op de helft van het peilglas. Alhoewel hij na de 1000km( op 2500km gebeurd) beurt tot 85% gevuld was. Waarschijnlijk heb ik een iets hoger olieverbruik doordat ik na 30-60 seconden na starten de snelweg op ga. Ik ga dit keer aangeven dat ze er geen stroop in moeten doen. Zit nu...
  13. I

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Hoe hoog was jullie oliepeil op 15k kms net voor de beurt?
  14. I

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Dat gedoe met uitvallen van de motor is vaker de reproduceren als je MTC uitzet. Als ik kom van de snelweg en sta bij de stoplichten dan geef ik een dotje gas en dan merk je soms dat of de uitlaatklep te laat open gaat of dat hij een paar keer het ontsteken overslaat waardoor je even een dipje...
  15. I

    KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

    Heb al die tijd japs gereden maar ik heb met de KTM nog nooit gehad dat ik hem van zijn 1 naar zijn vrij ging schakelen. Iets wat met de supersport vaker gebeurde. Alleen als ik met intentie de versnelling in zijn vrij wil zetten gaat dat soms moeizaam met de KTM. Een dotje gas geven help dan wel.