Recente inhoud door J vd Meer

  1. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Misschien Mille Pajic? https://www.pajic.nl/
  2. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Dat ligt eraan welk bouwjaar. Hoe nieuwer hoe meer sensoren en dus meer info voor de ECU om de hoeveelheid brandstof/ontsteking te berekenen. En dan krijg je ook nog de milieu eisen waar fabrikanten aan moeten voldoen die dat weer tenietdoen. Dus inderdaad het kan altijd beter
  3. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Waarom zou je dat willen? 9 van de 10x kloppen die toch niet voor onze brandstof en omstandigheden. Maar als je een cd kunt bemachtigen. Daar staan ze ook vaak op.
  4. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Okidoki, ik zal er even naar kijken
  5. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Hoi Martijn. Ook die ben ik wel eens tegekomen. Wat is je vraag daarover?
  6. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Hoi Koolraap. Niemand kan jou vtv vertellen of de motor wel of niet afgesteld moet worden na het vervangen van de kat+bochten. Maar de kans is wel erg groot. Het zou duidelijk moeten worden na een testrun en dan de beslissing nemen. Hou er wel rekening mee dat de kans zeker aanwezig is dat er...
  7. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Ik heb het gelezen hoor, maar ik heb al aangegeven waarom het niet kan. Bij Flash_tune maken ze gebruik van een soort PowerCommander systeem, of te wel het gaat buiten de ECU om. Hoe wel ze erg hun best doen het te laten lijken dat het rechtstreeks in de ECU gebeurt is dat in de praktijk niet zo...
  8. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Dat kan wel maar liever via de email als je dat niet erg vind. jeroen@dynojetvdmeer.demon.nl of whatsapp op 06-25072882
  9. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Hoi Tmoons, als ik een ECU flash en ga afstellen van de MT09 dan doe ik ook de O2sensor verwijderen. De reden daar toe is omdat die vaak in de weg zit bij het afstellen. De O2sensor is zoals Legu hierboven al vermeld heeft ingesteld op een bepaald AFR. En zolang deze actief is zal de ECU naar de...
  10. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Hoi, ik heb het even nagekeken maar het past niet 1 op 1. De kabel van een 2007 is echt totaal anders dan die van de 2009. Ook is het zo dat de 2009 een zgn BIGBANG ( crossplane) motor heeft en daardoor echt een totaal andere motor is. Ik zeg niet dat het niet pas te maken is maar wel dat het...
  11. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    De AFM van SC-projects denk ik dat naar je naar vraagt? Dat is een module die de inlaat temp sensor veranderd naar de ECU toe. Vrij simpel en bij lange na niet nauwkeurig vandaar ook de lagere prijs. Een PCV is wat mij betreft voldoende hoor. Je hebt de auto-tune alleen nodig als je niet naar...
  12. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Sorry, ik kan je hier niet bij helpen. Ik werk niet met TuneECU
  13. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Er zijn zeker anderen merken die dat ook hebben bij bepaalde modellen. Ik weet inmiddels van de Honda CB500X die ook hun O2 signaal goed beschermd hebben. En zo zijn er nog wel een paar, ook bij de nieuwere Yamaha modellen. In principe is het hoe nieuwer het model hoe groter de kans is dat...
  14. J vd Meer

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen deel 2

    Dat komt omdat er GEEN goede oplossing bestaat voor het O2 signaal van kawasaki te "foppen" Het gebeurt namelijk vooral op de snelweg in de hoogste versnelling rond 150km/h dat de ECU van Kawasaki "vraagt"naar de O2 sensor of deze er nog is. Want de ECU "vindt" het constante signaal van een...
Terug
Bovenaan Onderaan