Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maatje van me had hetzelfde probleem met zijn 525. Is een hele tijd bezig geweest om tandwielen te vinden. Ik heb zelf nog een 520 staan, zal er ook ooit tegenaan lopen. Of dan is die al verkocht 😜
Meerdere blokken tweedehands hebben het ook. Alleen bij mij is op een of andere manier het pinnetje ingeslagen.
Het is specifiek ktm gereedschap. Op zich niet duur, 40 euro. Alleen moet ik dan weer twee weken wachten. :)
Hier zit ik inmiddels op schakelwals, schakelvork, alle lagers...
Hier een zelfde project. Eerste keer reviseren van een blok zonder historie.
Ik heb alle lagers bij lagerkoning.nl vandaan. Snelle reactie en verzending. Alleen krukaslagers waren anders dan standaard, vanwege een groef voor de clipjes/lagerhouder.
Goedemorgen,
Ik ben bezig met een blokrevisie van mijn ktm smr 450 2010. Nu ben ik op zoek naar de binnenring trekker van de krukas lager. Zie foto. Heeft iemand toevallig deze liggen en over?
Daarnaast nog een andere vraag. Het blok heeft bij de oliepomp slijtage. Het pinnetje van de rotor en...
Haha ben benieuwd. Heb toevallig ook Healtech. Voorheen circuit gereden met een gsxr. Daar ken ik het probleem wel van dat je hem per ongeluk onderbreekt als je even gaat verzitten. Als het niks is gaat die weer te koop. Mooie deal kunnen maken tweedehands.
Ik ga eens experimenteren met het voortandwiel, tandje kleiner om te kijken of dat bevalt. Op de Landsard kwam ik net niet lekker uit in z’n twee. Ook een quickshifter gekocht, dan wil je alleen maar meer schakelen. :)
Heeft er iemand tips mbt een tandwielverhouding voor een ktm smr 450 2010? Ik heb op Assen, Spa en Landsard gereden en verder dan de derde versnelling ben ik (bijna) niet gekomen. Zo zonde van de andere versnellingen :P
Nu zit er op 14-48.
Volgens mij de demping. Inkorten is, dacht ik, meer iets persoonlijks. Maar zeker ben ik er niet van. Ik heb een smr en exc. Het verschil is dag en nacht.
Op een droge baan rijd ik ook met knie uit. Voelt veel vertrouwder dan voet uit. Heb het een aantal keer geprobeerd o.a. bij Supermotoschool. Maar kan er niet aan wennen. Dus heb ik ook maar geaccepteerd :+.
Ik ga je filmpje bestuderen. Had nog best veel foutjes in m’n rondjes en liep in een aantal bochten te stoeien met de juiste lijn. Dit was m’n (droge) sessie:
Ook deze ga ik kijken. Thanks!
Nog meer keuze qua banden. Ha, ik ga op onderzoek uit.
Gister voor het eerst op Spa gereden. Helaas maar 1 sessie een droge baan gehad en tot een 0:57,8 gekomen. Op een doorweekte baan op pilot powers tot 1:09. Wat zijn een beetje schappelijke rondetijden? De snelle jongens rijden rond de 0:50? Ondanks het weer me prima vermaakt!
Zit er (veel)...
Hoe doen jullie het met stroom op Spa. Stroom van het circuit of een aggregaat mee? Begreep dat er gewoon stroom is maar op foto’s zie ik ook een aggregaat staan.