Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
219?
Dan heb je meer gedaan dan alleen een andere uitlaat...
Ik kan waarschijnlijk heel MP afzoeken naar de aanpassingen, maar misschien wil je het opsommen? En welk type heb jij?
Mooi tooltje inderdaad.
Kan je makkelijk zien wat de theoretische topsnelheid wordt.
Moet je alleen zien uit te vissen tot waar hij de kracht heeft om door te lopen.
Mijn neef had een CBR 600 en die liep met een kleiner voortandwiel harder dan standaard, terwijl hij theoretisch natuurlijk...
Met zo'n 18" achterwiel blijf je toch een beetje op de toerbanden zoals de Bridgestone T31. Met 17" meer sportbanden zoals de S20.
Is het achterwiel wisselen dan redelijk plug&play? Of beter naar een jonger model uitkijken?
Aan die ketting zou ik nooit gedacht hebben, haha.
Slipstream zou niet lukken, maar er is wel wat voor te zeggen dat de motor in z'n hoogste versnelling tot hoge toeren door kan draaien. En een klein beetje overhoudt voor... euhh... heuveltje af of wind mee, ofzo.
Maar de meeste rijden met de...
Wat bedoel je met:
En zouden jullie een andere verhouding kiezen voor op het circuit?
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je in de hoogste versnelling iets onder het maximale toerental moet zitten, zodat je nog net een slipstream kan gebruiken.
Hoezo grrtjuh?
Is het een zwak punt of ken je die motor?
Verder lijkt er toch niks mis met de advertentie (behalve de prijs, waarom vraagt hij niet het dubbele als hij netjes is met die km stand)
Gr Jaap
(van plan om volgend jaar een SV te kopen)
Pfff...
En een ervaren coureur, en bij een training en bij de eerste ronde...
Hoe kan het hè?
Heel triest!
(En ik mijn vrouw maar proberen te overtuigen dat het rijden op het circuit veiliger is dat op de openbare weg...)
Wat zo'n vraag allemaal teweeg brengt hè, haha.
Bedankt voor de antwoorden. De hyperpro in Alphen aan den Rijn is dichtbij en ik ben daar goed geholpen, dus ga ik daar weer heen.
Dank jullie.
Even een vraag aan de snellere jongens (m/v) onder ons.
Op meerdere motoren heb ik progressieve veren laten monteren (hyperpro) op de motoren voor op de weg.
Wat is de reden dat progressieve veren op de weg beter zijn, maar op het circuit de lineaire de voorkeur heeft?
En hoe zit dat...
Klopt Sander,
De insteek was meer de underdog motoren die het toch heel goed doen op het circuit en menigeen laat verbazen (of frustreren, haha)
Maar ik vind de eigenbouw van ducootje ook om te watertanden hoor.
Leuk o'n te zien dat de topic aanslaat.