Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eerste dag van 8 daagse motorvakantie bij omkeren in doodlopend straatje te kort en/of te traag gekeerd, evenwicht verloren en motor omgekiepert . Wilde hem nog rechthouden maar steunvoet te kort tegen de motor en lukte dus niet. ( anders waarschijnlijk ook niet )
Resultaat was, ik tegen...
Rotgerbo, ik ben er heel content van.
Alleen als ik nog moest veranderen zou het een 750cc worden, maar niet voor het beetje vermogen dat deze meer heeft.
De 700 heeft een D-stand en een S-stand, de 750 een D-stand en S1 - S2 - S3 stand.
In de D stand schakelt een integra vlug op en...
Inderdaad megane die ketting is het enige nadeel, riem was een betere optie geweest. Zal te maken hebben met prijs zo laag mogelijk te houden.
Ik heb een 700 gekocht vanwege de inruilprijs, een Maxsym600i met 57000km is moeilijk in ruilen.
Mag ik vragen wat je ketting probleem was ?
Beste Maxsym rijders, ik heb na 57000 km mijn Maxsym600i ingeruild voor een Honda Integra700. Niet omdat er problemen waren met de Maxsym maar ik wilde een tweecylinder met grote wielen.
Ik heb nog reserve onderdelen voor de 600 zoals een originele Sym aandrijfriem, luchtfilter e.d. (moet nog...
Een Maxsym600i is hetgeen jij nodig hebt als je met twee wil toeren. Met die 600 kom je overal gemakkelijk mee zowel op een snelweg als in bergstreken. Je hebt dan ook nog het voordeel dat je bij inruil van je Sym joyride een goede prijs kunt krijgen.