Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tijdens je eerste rijles zul je het waarschijnlijk warm genoeg krijgen van de spanning en opwinding.
Maar je zult toch vrij gauw natte en dus stijve vingers krijgen.
Niet fijn en niet handig om je koppeling te leren bedienen.
Ik zou je goeie pak, laarzen en helm compleet maken met een paar...
Hoi Sedar,
De twee motoren waaruit je de keuze wilt maken liggen allebei buiten mijn budget.
En omdat het beiden de duurste modellen zijn in het all road gebeuren van deze merken durf ik zelfs te stellen dat dit voor de meesten hier geldt.
Een subtiele hint van jaloezie is hier en daar tussen...
Qua slijtvastheid zullen goede werkhandschoenen niet of nauwelijks onder doen voor motorhandschoenen.
Maar het grote verschil blijft het ontbreken van enige bescherming voor knokkels.
Vandaag, sinds lang, weer eens een tour gedaan.
183 kms door Zuid Limburg.
Ook een paar kiekjes gemaakt.
Wat blijft de NC toch een fijne fiets.
Rap genoeg voor Neerlands wegen,
Comfortabel genoeg voor mijn opgewarmde lijk,
Zuinig genoeg om geen kerstkaart te krijgen van de Shell...
Graag een vraag aan de Italië-deskundigen.
Van Innertkirchen naar Prad;
En bij Prad nog een lus doen om onder andere de Stelvio te doen;
Is deze dagtocht een goede afstand?
Voldoende tijd om ook rustig wat foto’s te schieten en op het gemak terrasje te doen?
Of wordt dit eerder een...
Vanmorgen (stage-) les gegeven.
Eén van mijn leerlingen had de pech lek te rijden.
Gelukkig pas aan het eind van de les.
Mijn mentor die al 40 jaar les geeft had het nog nooit eerder meegemaakt dat er iemand tijdens een les lek rijdt.
Ook ik ben nu zwaar teleurgesteld in motorrijdend...
Exact dat is de reden waarom een particulier geen proefrit mag maken op en met mijn spullen.
Tenzij ze de overeengekomen prijs betaald hebben vóór de proefrit.
Maar mijn maatje had geen €10.000,- bij zich.
Stom he?
😁
De reden waarom ik dit hier plaats is dat er 2 kampen zijn: de handelaar die professioneel motoren uitleent om een verkoop te stimuleren.
Eventuele schade die daarbij ontstaat valt (helaas) onder het bedrijfsrisico. En wordt (als het goed is) gecompenseerd met de winstmarge.
Het andere kamp is...
Ik heb maar 1x een motor particulier verkocht.
Hij en ik kenden mekaar goed van diverse toertochten binnen de VFR groep.
Hij wilde de mijne, omdat zijn VFR inmiddels 50k kilometers méér op de klok had dan de mijne. En mijn exemplaar was technisch 100% in orde,
nog volledig origineel en...