Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb juist de stepjes voor aflevering in de hoge stand laten zetten. Op de SD990 had ik na een crash er ook een iets lager stuurtje op gezet en vooral met sportiever rijden vind ik het heerlijk.
Ik kwam tijdens mijn proefrit net van een Tuono V4 af en ik vond toen de SDR juist rechtop zitten...
Ik heb mijn motor weer terug na de olie lekkage, was gelukkig zo simpel als ik al dacht: aluminium afdicht ringetje van de NAKS was gebroken, fabrieks foutje van de ringetjes producent. Simpel op te lossen maar lekte flink!
Mijn motor is als het goed is weer in orde, wat de reden van het olie lek is weet ik nog niet maar ik verwacht dat het enkel de NAKS was.
Ik heb de dealer meteen gevraagd of ze het moment van de "tire pressure low" warning kunnen aanpassen naar <2 bar in plaats van de huidige <2,3 bar, weten...
Lekker dan, vandaag zal ik rook van mijn uitlaat komen (lekker inbranden dus) en spetters op mijn linker schoen. KVS reservoir vrijwel leeg en drupt aardig olie.
Zal ongetwijfeld netjes opgelost worden gezien er slechts 1250km op staat maar komt dit iemand bekend voor, is dit een vaker...
Ik heb er geen ervaring mee maar heb er wel een aantal zien staan. Kleur oranje klopt idd niet met het ktm oranje van powerparts.
Ben er zelf geen fan van, vond ze er vrij "bulky" en wat goedkoop uit zien.
Vering kan je prima zelf afstellen, makkelijker als je een 2e persoon hebt die helpt met opmeten.
Stelt weinig voor om te doen en te veel mensen denken direct aan upgrades terwijl afstelling vaak genoeg is.