Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is rustig hier..
Heeft iemand van jullie wel eens problemen gehad met opschakelen van 3 naar 4 met een 675 3 cilinder? Ik kreeg die vraag pas omdat het blijkbaar een euveltje moet zijn? Helaas kon die persoon ook niet zeggen wat er dan aan de hand zou zijn, het heeft me echter wel...
Afgelopen week heb ik een velgstriping gemonteerd, ik twijfel alleen of het nou mooi staat.. Wat vinden jullie? Links zit hij gemonteerd, rechts nog niet.. Zelf zie ik hem liever zonder denk ik :X
Bedankt voor het meedenken. Ik ga eerst eens bellen naar een dealer, misschien komt het probleem vaker voor? Ik kan ze namelijk weer wel gewoon vastdraaien en dan werkt de koppeling weer normaal.
De optie om zelf een steeksleutel pas te maken lijkt mij het beste, verwacht dat ik er dan wel bij...
Ik heb net geprobeerd om de platen te vervangen, helaas kreeg ik er maar 1 boutje uit.. De overige 5 bleven mee draaien, ik moet dus proberen om het m6 moertje vast te houden. Hoe heb jij dat gedaan? Met een normale steeksleutel 10 kan je er niet opkomen..
Bedankt voor het meedenken. Inmiddels staat alles weer terug in elkaar en heb ik geen lekkage meer. Het was dus puur het hard worden van de rubberen pakking.
Bij mij zit de standaard uitlaatdemper er nog op, dit is echt geen zicht.. heeft iemand van jullie toevallig nog een demper inclusief...
Heeft iemand van jullie wel eens zelf koppelingsplaten vervangen van zijn 3 cilinder? Ik ben benieuwd of dit goed zelf te doen is, kan er namelijk weinig over vinden..
Weet iemand van jullie waar nummer 8 moet zitten? Ik heb inmiddels mijn kleppendeksel er af en kom deze ringen niet tegen.. op de tekening lijkt het dat ze boven nummer 9 moeten zitten, of zien jullie dat anders?
Goedemiddag,
Ik heb sinds kort een RSV4R met olielekkage.. De olie komt uit de groen omcirkelde boring van de achterste cilinder, de boring zit aan de linkse kant. De voorste cilinder heeft ook zo een boring, deze zit aan de rechtse kant en blijft wel droog. Is dit toevallig een overloop van de...
Kleine update,
Na het vervangen van de spanningsregelaar heb ik geen problemen meer gehad. Inmiddels al enkele dagen gereden en ga eindelijk aan de motor wennen.. Helaas nog wel 2 seconden langzamer dan op m’n vorige cbr600rr..
Nog een paar foto’s om wat kleur te geven aan het forum😃
Up!
Ik zou zelf dit jaar willen deelnemen maar heb geen team en wedstrijd ervaring. Sinds juni heb ik wel mijn Toms cursus gehaald en mijn motor op orde conform het reglement.
Zijn er toevallig nog meer rijders die willen deelnemen en geen team hebben? Misschien kunnen we elkaar aanvullen en...