Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sinds een week of 2 ben ik de trotse eigenaar van deze fiets. In de Canyon Sand kleurstelling.
Met OEM quickshifter, handvatverwarming en middenbok
Inmiddels het volgende toegevoegd:
Garmin Zumo
Outback Motortek Crashbars
Bumot Aluminium Kofferset
Givi Topkoffer
Quadlock telefoon houder en...
Mijn tip voor de volgende keer: Als je de vier schroeven van het display los draait kan je via de andere kant bij de bedrading. Heb dit gisteren gedaan omdat ik 3 van die bouten aan de voorkant niet los kreeg. Moet nog wel een keer bekijken hoe ik die draadbussen vanaf die kant vast kan zetten...
Zou een probleem met de thermowax kunnen zijn, zie ook dit topic:
https://www.motor-forum.nl/threads/yamaha-f1-n-2007-loopt-slecht-stationair-na-winterstalling.458947/
Laat in dan ook maar een keer meedoen 😁. Mijn 2009 FZ1. Heb hiervoor een gele N gehad, uiteindelijk toch voor ingeruild voor een S. Voor langere reizen is een kuip toch net wat comfortabeler
Je kan in de cardo connect app instellen hoeveel hij het geluid van de muziek moet dempen tijdens een intercom call. Dit een stuk lager zetten. Weet even niet precies waar in het menu, kan ik niet checken want heb de cardo niet bij de hand.
Daarnaast het volume van de telefoon maximaal zetten...
Doormeten kan uiteraard, maar het gebeurt als de motor warm is. Maakt het wel wat lastiger. Heel makkelijk kan je niet bij de bobines op een fz1 namelijk, zeker niet als het blok lekker warm is.
Zelf nog niet gehad met mijn fz1 maar je leest wel veel dat de bobines issues kunnen geven die hier op lijken. Op markplaats biedt nu iemand ze 2e hands aan voor €10/stuk: Link
Scheelt een stuk met nieuw, doet minder pijn als het toch wat anders is ;)
Heb je de oude standaard teller unit nog? Als je die weer aansluit, doet de toerenteller het dan wel?
Als die het ook niet (meer) doet zit er waarschijnlijk in je kabelboom iets mis. Draadbreuk bij demonteren of zo. Je weet het niet ;-)
Waar heb je de groene en zwarte draad op aangesloten? Ik zou die, als je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk, aansluiten op de zwarte en bruine kabel die op de stekker zitten.
ik heb dit een paar jaar geleden ook gedaan. ik kon de toerenteller gewoon aansluiten op 1 van de draden in de kabelboom. Weet alleen niet meer zeker welke (heb de motor inmiddels ook niet mee, kan het dus niet checken voor je).
Volgens mij was het de grijze draad aan de linker kant van de foto...
Je kan vanuit de ruimte onder je buddy seat een vinger onder het zadel steken. Hier zit een palletje dat je opzij moet duwen. Dan komt het zadel los.
Aan de linkerkant op je foto.
Je meot wel zover mogelijk naar voren op het palletje drukken, anders gaat het vaak niet....