Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb geen GS800, maar wel op elke motor dat hoge rempedaalprobleem door lange benen en maat 49-50. Dat kan je vaak wel iets oplossen, is even een kleine simpele ingreep/aanpassing van je remcilinder.
Je rempedaal kan je vaak nog een enkele centimeter lager krijgen, als je een stukje van het...
Die Ortliebs zijn wel handig en wegen niks. Idd die bandjes is ff een tywrap omheen of vastknopen. Tassen zitten mooi snug op de motor. Hoe het uiteindelijk heel blijft bij een schuiver geen idee.
Zat te denken aan een Kriega systeem ooit, maar de Super is er nu met koffers.
@TdB 85 De XT1200Z. Het rijd wel echt subliem op de weg, en qua comfort wel echt next level.
Keuze toch maar gemaakt om de XT660Z te houden en een XT1200Z gen 1 erbij, ipv een T7(en de 660 inruilen).😬
Team blauw🔥
De 660Z blijft denk ik wel een compromis qua windbescherming. Of er moet een scherm op wat de motor echt afbreuk heeft, a la Goldwing oid haha.
Maar kleine verbeteringen doen toch een hoop merk ik :)
Ja met staan was het ook goed te doen in de wind...die vage buffeting op de helm maakt het net killing.
Die tunnel dicht was wel echt een groot verschil vond ik. Die geeft ook hele vage turbulentie...
Je kan het misschien testen om op je klep te tikken met je helm op. Ook met doppen in, dat versterkte de resonantie bij mij dan.
Hoor je dan die tik doorgalmen...kan dat een oorzaak zijn. Mijn Arai had daar niks van. De NEXX leek wel een klankkast...zonder klep is ie wel echt stil. Maar...
En, misschien ook een handig weetje qua effect van een helm op windnoise...
Ik kwam er van de week achter dat het gedreun rond mij helm kwam door mijn sunpeak van mijn NEXX WED 2 helm.
Dat ding resoneerde kennelijk ONWIJS door mijn helm, wat in een niet houdbare resonantie in lage frequenties...
@WL660
Heb de file weer als een PDF file gemaakt. Staat hier op het forum als een DATA file kennelijk.
Hier de Wetransfer van de zip file van te templates: Windnoise protector
Volgens mij is reshimmen zo rond de €250? Die Sachs schokbreker zelf is wel ok. Niks op in te stellen, maar als ie goed staat is ie goed genoeg denk ik.
Twijfel zelf ook nog...of reshimmen of een Ohlins. Maar de prijs van een Ohlins is best flink.
Andere veer op de originele demper, is eigenlijk ook laten reshimmen.
Heb ook een zwaardere Öhlins veer er op, is offroad echt niet fijn. Rebound is idd slecht.
Ik zie trouwens Ariemann zijn binnenbanden en ook in de band volspuiten met siliconenspray bij monteren. Hij zweert er bij.
Schijnt dan toch wel goed te blijven zitten met zijn rijstijl.