Recente inhoud door john68

  1. J

    KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

    Ja ze bestaan wel , heb ze ook wel eens gezien , maar hoe of waar te koop ,,,,??????
  2. J

    KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

    Goedendag allen , vraagje ,, wat is de benaming van het verloop om slip on dempers te monteren op bolt on verbinding ( en waar te koop )? Heb de vraag ook op het LC 8 forum geplaatst maar kreeg geen reactie dus ,,,,,,, hou je niet in . ( adv. 990 ) bvd .
  3. J

    De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

    Aan dat stangetje zit de kettingrol die jij "denk ik" verloren bent . Heb het ook gehad , nieuw rolletje monteren en klaar . koste mij iets van 10,- euro .
  4. J

    De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

    Hey "Slonzebons "heb uw verhaaltje gelezen en heb precies hetzelfde mogen ervaren , bij mij was het een kwestie van verkeerde olie ( 10 w40 )gebruikt na een kleine beurt , --------- heb de olie eraf gehaald en vervangen voor motorex 10w 60 , probleem was meteen opgelost hopelijk is dit bij u...
  5. J

    Den Bosch en Omstreken Deel 70 Tiet veur ut goeie weer

    Is deze controle ter hoogte van heeswijk ?
  6. J

    De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

    Ja pjotr 75 , deze vraag heb ik hier ook al eens gesteld ( secundaire kleppen verwijderen , ervaringen / voor en nadelen ? ) en wacht na een paar maanden nog steeds op antwoorden .
  7. J

    De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

    Heey Birdboy , dat verwijderen van de secundaire kleppen , waar is dat goed voor ?
  8. J

    De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

    Wat is het verschil tussen een "gewone "se en de ertsberg uitvoering ? Stickers ?
  9. J

    De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

    van de ketting
  10. J

    De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

    Ja , juist mosseltje daar kan ik iets mee , bedankt , ga gelijk beginnen eerst de verbandtrommel zoeken
  11. J

    De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

    Had ik hier laatst een vraag over een alternatief voor de orginele koelslangklemmen , word ik gvd zelfs hier niet serieus genomen , en daar gaat m'n laatste beetje zelfrespect . ( zit ik dan met m'n + 7 pk en min 7 kg oranje koelslangen )
  12. J

    De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

    Avond allen , zat net even terug in dit topic het verslag te lezen van mosseltje met zijn nieuwe oranje koelslangen welke 7 pk extra vermogen opleveren , ( of waren ze nou 7 kilo lichter ) enniewej , wat voor klemmen gebruiken op de slagen jullie want de ori's waren niet echt top en nu heb ik 2...
  13. J

    KTM 950, 990, 1190. Kortom de KTM LC8 fanboy corner

    2 meter , en zeker veel last van turbulentie met het ori ruitje , nooit iets anders geprobeerd , vind het prima zo . Als je geen turbulentie kan verdragen heb je de verkeerde motor gekocht ( mijn mening ) al vind ik zo'n carbon ruitje toch ook wel heel mooi , iemand die er nog vanaf wil ?
  14. J

    KTM 950, 990, 1190. Kortom de KTM LC8 fanboy corner

    Hey gsmichael , wat voor banden heb je eronder liggen ? Sinds ik m'n pirelli's heb verruild voor tkc's kom ik echt niet meer boven de 160/170 km ph , zwabbert alle kanten uit . ( adv 990 ) En ik ontlucht de voorpoten altijd met het wiel van de grond , meen toch echt dat dit zo moet .
Terug
Bovenaan Onderaan