Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goedendag allen , vraagje ,, wat is de benaming van het verloop om slip on dempers te monteren op bolt on verbinding ( en waar te koop )? Heb de vraag ook op het LC 8 forum geplaatst maar kreeg geen reactie dus ,,,,,,, hou je niet in . ( adv. 990 ) bvd .
Aan dat stangetje zit de kettingrol die jij "denk ik" verloren bent . Heb het ook gehad , nieuw rolletje monteren en klaar . koste mij iets van 10,- euro .
Hey "Slonzebons "heb uw verhaaltje gelezen en heb precies hetzelfde mogen ervaren , bij mij was het een kwestie van verkeerde olie ( 10 w40 )gebruikt na een kleine beurt , --------- heb de olie eraf gehaald en vervangen voor motorex 10w 60 , probleem was meteen opgelost hopelijk is dit bij u...
Ja pjotr 75 , deze vraag heb ik hier ook al eens gesteld ( secundaire kleppen verwijderen , ervaringen / voor en nadelen ? ) en wacht na een paar maanden nog steeds op antwoorden .
Had ik hier laatst een vraag over een alternatief voor de orginele koelslangklemmen , word ik gvd zelfs hier niet serieus genomen , en daar gaat m'n laatste beetje zelfrespect . ( zit ik dan met m'n + 7 pk en min 7 kg oranje koelslangen )
Avond allen , zat net even terug in dit topic het verslag te lezen van mosseltje met zijn nieuwe oranje koelslangen welke 7 pk extra vermogen opleveren , ( of waren ze nou 7 kilo lichter ) enniewej , wat voor klemmen gebruiken op de slagen jullie want de ori's waren niet echt top en nu heb ik 2...
2 meter , en zeker veel last van turbulentie met het ori ruitje , nooit iets anders geprobeerd , vind het prima zo . Als je geen turbulentie kan verdragen heb je de verkeerde motor gekocht ( mijn mening ) al vind ik zo'n carbon ruitje toch ook wel heel mooi , iemand die er nog vanaf wil ?
Hey gsmichael , wat voor banden heb je eronder liggen ? Sinds ik m'n pirelli's heb verruild voor tkc's kom ik echt niet meer boven de 160/170 km ph , zwabbert alle kanten uit . ( adv 990 ) En ik ontlucht de voorpoten altijd met het wiel van de grond , meen toch echt dat dit zo moet .