Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op deze foto was het nog niet klaar, maar wel al een heel eind. Andere startmotor, hoofdzekering en reg/rec systeem is er later nog bij gekomen maar daar kan ik zo gauw geen foto van vinden.
Was voor mij ook nieuw, maar met het originele schema, de schema’s in het boekje van Motogadget zelf, en de schema’s van Revival Cycles op internet kwam het allemaal goed. Beetje logisch nadenken en met wat geduld kom je al heel ver. Om het laadsysteem goed in orde te krijgen heb ik wel even...
Ik heb bij mijn BMW R80/7 project de elektronica van nul af aan opnieuw opgebouwd, en ook de M unit blue en de M lock gebruikt. Prachtig stukje techniek, ik vind het een briljant ding.
Hahaha grappig ben je wel. Heb je daar diploma’s voor gehaald om de cynische klootzak uit te hangen? Want daar ben je best goed in. Mijn vrouw heeft gelukkig rondere vormen dan die vierkante BMW van mij. Stiekem ben je best nieuwsgierig naar die foto’s!
Geen briefjes van honderd maar het zadel zit vol met onversneden cocaïne! En als je niet teveel af te zeiken hebt naast het bieden op de motor, mag je zelfs een keer of tien mijn vrouw neuken! Zelfs jij!
In het loop van het jaar zal er een ander project komen, ik sleutel en pruts veel liever dan dat ik op straat rij. Motorrijden heb ik altijd alleen op de crossbaan gedaan. Maar daarnaast denk ik niet dat ie snel weg is. En dat hoeft ook helemaal niet. Ik zou het liefste alles bewaren, mijn...
Goed dat je dat opmerkt. Ik heb wat rondgekeken op het forum en heb een topic gevonden waar in werd verteld dat het lampje dus niet nodig zou zijn. Zelfs nog wat vragen in dat topic gesteld maar nooit antwoord gekregen.
De schema’s van de nieuwe reg/rec van motolab:
daarnaast een vergelijkbaar...