Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanmorgen in de regen op een donkere weg stond er een donkere en overlichte aanhangwagen van een vrachtwagen op mijn rijstrook, en dan ook nog eens met zijn dissel mijn kant op, dus geen reflectoren zichtbaar. Het is dat er geen verkeer tegemoet kwam en ik dus mijn stuur om kon gooien, anders...
Hubertusmolen op de achtergrond?
Je zou de kolenwagen op Log in to Facebook kunnen zetten. Daar zitten genoeg geïnteresseerden. Ik heb er zelf helaas geen plaats voor.
Bord E02 is een stilstaanverbod. ;)
Stoppen is altijd noodzakelijk, zoals bijvoorbeeld bij een VOP als er voetgangers willen oversteken, een rood verkeerslicht, gesloten overwegbomen e.d.. Stilstaan doe je om direct passagiers in- of uit te laten stappen of om direct een voertuig te laden of...
Ik krijg de doppen ook aangemeten vanuit mijn werk. Omdat ik vaak de hele dag in een lawaaiige omgeving sta (wegwerkzaamheden voor mijn werk en in een poppodium voor de hobby), heb ik gekozen voor zacht. Als ze scheuren krijg ik nieuwe.
Zachte doppen zijn fijner als je ze langere tijd moet dragen. Werk je in een lawaaiige omgeving en heb je maar om de 2 uur pauze, dan zijn zachte doppen het fijnst. Ze bewegen namelijk wat mee als je je kaak beweegt bij praten, roken of eten, bijvoorbeeld.
Harde doppen zijn makkelijker in te...
Stevig balen, man. Je wéét dat je gelijk hebt, je wéét dat zij fout zijn en tòch krijg je geen gelijk. Die beugels zijn door iemand achtergelaten, waarna jij schade hebt gereden. Dat moet gewoon betaald worden. Als ik een ladder op straat laat staan na het ramenlappen heb ik ook een probleem als...
Ik vind dit altijd zó apart.
Ze kruipen voor omdat ze geen tijd hebben, maar vervolgens hebben ze wèl genoeg tijd om de confrontatie aan te gaan. Waren ze gewoon in de rij aangesloten, waren ze uiteindelijk sneller geweest.