Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Daar kom ik natuurlijk alleen achter wanneer ik m demonteer maar daar heb ik net geen zin in. Nee geen nieuwe blokjes dus zullen waarschijnlijk niet helemaal naar binnen gaan. Zal het met zo’n scotch brite proberen eerst, die heb ik nog liggen. Dank voor je reactie!
In het kader van mijn winter-onderhoudsbeurt heb ik nu het volgende aangetroffen. Roest op de zuigers van m’n remklauwen. De vraag is, moet ik ze vervangen, kan het kwaad? Heb het er met WD40 geprobeerd eraf te krijgen maar is behoorlijk hardnekkig.
Al die namen zijn tegenwoordig veranderd. Ik tank met de motor altijd Shell V-Power. Maar tank het liefst de beste benzine dus als ik een ander moet hebben hoor ik het graag.
Al die namen zijn tegenwoordig veranderd. Ik tank met de motor altijd Shell V-Power. Maar tank het liefst de beste benzine dus als ik een ander moet hebben hoor ik het graag.
Ja het is een beetje afhankelijk van het weer. Hoe langer het slecht blijft, hoe langer dat kreng in de schuur blijft staan… dit jaar hadden we in februari nog sneeuw. Kan dus ook zomaar 4 maanden worden nu ik er over nadenk.
Ja dat is ook wel zo. Maar met een oude motor weet je het nooit. Ik heb m net en wil liever nu alles lekker opknappen en onderhoud doen zodat ik komende seizoen heerlijk kan knallen. Vandaag m’n Renthal stuur erop gezet. Morgen komt mn uitlaat gelast terug dus die kan ik gaan spuiten en zijn mn...
Ik dacht dat m’n voorvork mogelijk lek gegaan was doordat ie opeens zo terugsloeg qua snelheid. Maar eigenlijk is dat onzin bedenk ik me net want dan zou bij iedere noodstop je voorvork lek kunnen raken. De uitlaat was al behoorlijk roestig dus misschien roest eraf geblazen en het lek kwam te...
Met klap bedoel ik meer dat de motor, toen ik in de toerenbegrenzer reed, opeens qua snelheid terugsloeg. Ja direct daarna was m’n uitlaat en m’n voorvork lek…
Had m’n fazer even opengetrokken in de eerste versnelling maar zover dat ie in de toeren begrenzing knalde waardoor die een een soort klap maakte en even terugsloeg qua snelheid. Is dat het doel van de begrenzing of heb ik dat blok finaal gesloopt
Had m’n fazer even opengetrokken in de eerste versnelling maar zover dat ie in de toeren begrenzing knalde waardoor die een een soort klap maakte en even terugsloeg qua snelheid. Is dat het doel van de begrenzing of heb ik dat blok finaal gesloopt?
Goedenavond, Denk dat m’n uitlaat lek is, had vandaag even goed gas gegeven in alle versnellingen en vervolgens maakte m’n motor een soort tikken maar ook zwaar geluid. Lijkt vanuit de uitlaat te komen. Heb de uitlaat eraf gehaald en zie veel roest. Kunnen de pakkingen “op zijn”? En weet iemand...
Laat ik nou net 70 kg zijn. Ik heb geen idee wanneer de olie voor het laatst vervangen is, maar gezien het inveren van de vork ga ik er vanuit dat dat best een tijdje geleden is.