Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan je niet een zelfde schakelaar gebruiken als op de beschermingskap, dat is een pin en als je die indrukt slaat die af, moet niet zo moeilijk zijn om de verstelbaar op je glijbaan te monteren en zodra je blok ertegen komt stopt die.
zoiets...
belachelijke vertoning???
Ze waren aan het eind van de race op gaar gereden pirellis nog steeds sneller dan de snelste ronde op dunlop.
Ik zeg topband, je banden heel houden is een onderdeel van het spelletje.
nou, ik heb al heel lang een draaibank staan, maar doe er te weinig mee.
Ik dacht zal nu eens een paar alu afstandsbussen draaien voor de bodemplaat, aan de ene kant 8mm tap en de andere kant 6mm
Beetje prutswerk nog, maar voor een eerste keer.
Dat doen zee dus in de F1, gewoon een verplichte minimale bandenspanning bij de start. Probleem opgelost, als je dan niet wil dat de spanning oploopt ga je maar niet 3 cm achter je voorganger rijden, maar er schuin achter, of beter nog ervoor 8-)
Was een mooi seizoen, hopen dat Colin volgend jaar iedereen op een hoop rijdt.
Dat Bo en Zonta beter uit de verf komen met de Pirelli's
Dat yamaha en honda het weer voor elkaar hebben en mm veel crasht O-)
En dat niet spannend in F1 is imho niet waar, om de 1e plaats is het niet spannend, maar...
Volgens mij kan je gewoon berekenen wat de lengte van je kelk doet met je vermogen en koppel.
Ik dacht dat het was kortere kelk is minder vermogen en meer koppel.