Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bedankt voor het meedenken. Wellicht het uitzoeken waard maar zoals ik zei, ben er een beetje klaar mee 😋
Als het zou kunnen hoop ik toch ook dat Yamaha daar mee zou komen ipv alleeen 2016 of nieuwere poten.
Je bedoelt een poot uit een 2008 bijvoorbeeld? Ik heb geen idee. Het onderdeel draaien duurt ook nog wel een paar weken.
Mijn geduld is ook aan het opraken. Ik gebruik de fjr als woon werk motor. Nu al een maand in het koekblik. Ik denk dat ik die Andreani ga kopen en wanneer het onderdeel...
Uitleg van Yamaha Europa;
enige oplossing is complete vorkpoten van 2016 of later monteren.
De fabrikant van de 2013 is er niet meer en de onderdelen zijn niet uit te wisselen met onderdelen van na 2016.
Echt droevig voor zo’n groot merk. Ik las op een forum dat er in 2020 al niets meer te...
Ja echt belachelijk omdat er zoveel rond rijden. Door “onhandig sleutelen” zoals jij al zei kan het misgaan. Maar ook door gebruik. Bij marechaussee motoren komt het wel eens voor bv.
Mijn insteek zou wel zijn dat je alles moet kunnen vervangen. Aantallen valt over te twisten. Maar helemaal niet...
Het is wel onvoorstelbaar dat er geen onderdelen van poten te krijgen zijn voor de Yamaha fjr. Zelfs geen poot, niets. Dit is het 2013-2016 model. Echt belachelijk.
In mijn 2013 fjr zit een defect onderdeel in de voorpoot. Met keringen vervangen achter gekomen.
Dit is ook nergens te bestellen, niet het onderdeel, niet de cartridge. Helemaal niets, zelfs een gehele poot niet. Het gebroken deel zit in de onderkant van de poot. Onderdeel van nr 31.
Heeft...
Ik weet niet in welke omgeving je zoekt maar Bax uit nieuwendijk sleutelt aan mijn fjr. Erg tevreden mee. Pas een hyperpro set opgezet. Dat rijdt wel een stuk beter moet ik zeggen. De achtershock was dan niet veel meer..
Heb een vering set besteld bij hyperpro. Afgelopen weekend weer wezen rijden in Duitsland , die vering moet echt beter kunnen. Er staat inmiddels ook wel 114.000 km op. Dus een opfris beurtje kan geen kwaad, dan maar meteen (hopelijk) goede vering.
Bij de Ali 20 stuks voor 3,43. Heeft me al twee keer gered! Laatst in de Eifel voor de tweede keer een lekke band. Wegenwacht zou 3 uur duren. Ik had m’n pompje bij et voila, mee thuis gekomen en geen mbar verloren.
Ik ben afgelopen weekend wezen knallen in de Eiffel en Luxemburg. Op hogere snelheid wel een zwabberbak m’n fjr. Hyperpro zit bij mij om de hoek, mischein ook maar eens langsgaan.
Wat kost dat ongeveer setje veren voor en achter?