Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na eigenlijk nooit echt een glibber of schuiver te hebben gemaakt, heb ik dit laatst tijdens een tour echt meerdere malen gehad.
Droog op een stuk glad asfalt zonder steentjes.
En nat meerdere malen in de bochten, over witte strepen (bijv. zebrapad opeens na een bocht) en met invoegen op de...
Nou, motorhandschoenen zijn dus overweldigend veel beter dan werkhandschoenen! Je leert zo nog wat.
Maar dan is de volgende vraag, wie gebruikt er wel eens motorhandschoenen op zijn (m/v) werk? Waarom nog werkhandschoenen gebruiken als je veel betere motorhandschoenen hebt?
Als ik zo kijk op werkhandschoendiscounter.nl zijn er ook handschoenen met snijbescherming, handig voor scherpe bochten.
Hele gedoe doet me denken aan de dure "BBQ-handschoenen" die ik ooit voor mijn verjaardag kreeg. Heel mooi, stevig, hittebestendig, en duur. Kon ieder gloeiend kooltje...
De vraag is: rijdt er iemand met goedkope werkhandschoenen i.p.v. dure motorhandschoenen?
Als ze stevig zijn, waarom zou dat ook niet kunnen? Vaak ben je te bang, dus betaal je 10x zoveel voor een motorhandschoen?
Ik zie vaker op YouTube/Instagram/de straat van die handschoenen die op gewone...
Iemand nog op zoek naar een CX500 motortechniek boek? Ik heb deze:
Ik zoek er echter eentje voor de GL500, voor bij mijn 1981 Silverwing. Iemand die te koop/ruil toevallig?
Dat choppertje van de eerste pagina is volgens mij gewoon met het originele frame (of nou ik goed kijk, met de achtervering iets naar voren gekanteld?). Dat zou theoretisch niet zo veel anders door de bocht gaan dan een originele CB125 (minus het effect van de apehangertjes)