Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat kan je zwevende schijf zijn toch? sommige schijven zijn zwevend sommige semi zwevend. Kun je met de hand de schijf iets bewegen?
Anders maybe shims? (tuareg?)
Bij mij zat de koppelingskabel strak tegen de hoek van de bb mount, als de mount zou verschuiven bij een val dan was ik de koppeling kwijt. Dus uit voorzorg maar opgelost.
Vandaag ook even de uitlaat steun terug gebogen en uitlaat er weer op gezet. (zonder klinkt best wel lekker }))
Dat moet je niet te vaak doen merkte ik al, lak sprong al van de steun af.
Meteen de barkbusters tapered clamps geplaatst. Heb stuurverhogers dus het liep bij de standaard kit erg...
Weet iemand welke bocht van camelADV werkt met orginele akra uitlaat? En met soft bags?
Nu ik dus ook lid ben van de achterbrug schaaf crew lijkt me handig iets er aan te doen. (denk dat ik ook maar die acerbis kappen voor de achterbrug vast bestel)
Ik heb nog nooit een motor aan de druppelader gehangen... ook nog nooit issues gehad met lege accu.
Mocht ik hem voor lange tijd stallen dan trek ik de accu er gewoon uit.
Is dat echt zo'n ding bij BMW's?
Vet is dat het!
Ik had dat met de tenere, toen ik de oude nog had en ik arme student was zag ik de eerste t7 concept en was meteen verliefd.
Nooit gedacht dat ik hem zo snel al zou hebben *O*
Ik zag laatst nog een map op mijn phone met de eerste spy shots die ik toen allemaal had opgeslagen _O-
Kan mij herinneren dat alles wat daaronder zit wat eventueel kan verbuigen dat het vervangbaar is.
En dat waren geloof ik die twee steunen waar je bashplate op zit.
Ik heb laatst met een groep gereden waarbij ook een instructeur zat en wat mensen die basis cursussen hadden gedaan.
Die zeiden ook al dat het voor mij waarschijnlijk weinig zal doen, omdat ik qua niveau ook gewoon al prima meekwam met iedereen.
Twijfelde er lang over om zo'n cursus te doen...
Die afwijking is gewoon EU vastgelegd "Volgens de officiële regels voor auto's die nieuw in de EU geleverd worden, mag de tellerafwijking maximaal 10 procent zijn, plus 4 km/u erbij"
Dat je er zo overheen zit ben ik helemaal met je eens, mijn KTM kon in de 1 niet 30 rijden als ik niet de...
Als dus toch de meeste mensen zich al netjes aan de wet houden ga je dus een uitzondering maken en wijzigingen doorvoeren voor de mensen die schijt hebben....
Die 5km wordt je nu ook al niet op gepakt omdat er al van die marges ingebouwd zijn aan beide zijden. Je motor geeft meer aan dan dat...
Dus stel het is een 80 zone, dan mag ik volgens jou 85 rijden, maken we er dan niet gewoon een 85 weg van?Je kan zo bij de belasting dienst aan het werk, die zijn er ook goed in om voor elke regel en wet 5 uitzonderingen te verzinnen.... werkt ook zo lekker overzichtelijk.
Dus ik rij 90, rij ik...
Dat kan jij vinden, maar een wet werkt met harde lijnen niet met grijze stroken.
Dus te hard is te hard, en dat is beiden gewoon fout.
Wat je kan doen en wat er al is is dat inderdaad de strafmaat bepaald wordt door een rechter.
En daar hebben we er op het internet genoeg van :t