Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is inderdaad mooi draadje over op het forum. Laatste keer dat ik motor heb geïmporteerd hebben ze alleen maar wielbasis opgemeten en naar de nummers gekeken en dat was 't.
De GYTR kits zouden alleen maar passen op de world/rally raids. Nou ging ik er van uit dat die modellen alleen qua tank en vering verschillen met de normale 700, maar aangezien je die toch vervangt met de kits zou dat suggereren dat die modellen nog meer verschillen. Weet iemand toevallig wat...
Als ik een foto selecteer uit bijvoorbeeld deze post: ~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en) dan opent de dia-voorstelling. Als ik vervolgens op het download-icoontje klik, dan download het bestand, maar de naam van het bestand is...
Ja, ik denk dat je diezelfde hebt gezien. De rest is erg matig tot slecht hoor, maar de tank vond ik wel zo interessant dat ik toch de rest heb overgenomen. Ik bewaar eerst alles voor mijzelf tot ik er iets van gebakken heb.
Verder heb ik nog een leuk toekomstig projectje aangeschaft. Wat onderdelen waar ook dit bij zit:
Nou staat er op de bordjes: 9e dakar rally en nummer 83 en ik heb daar deze foto bij gevonden via Index Rallye Tenere
En dat is een motor van het Italiaanse Belgarda-team van dat jaar. En dat is...
Bij OTR.de staan er prijzen bij de GYTR kitten: GYTR Rally Kit Tenere
De vraag is nu vooral: heb je echt een world raid hiervoor nodig of past het ook op een standaard T7? De dealers die ik bel die houden standvast dat je een WR moet hebben. Ik ging er altijd vanuit dat er nauwelijks...
Ondertussen heeft de 660 een offroadrit van de tenere-club glansrijk doorstaan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vergeten was wat een goede motor dit in de basis is! Hij is relatief zwaar, maar hij rijdt echt lekker door alles heen. Enige wat naar voren kwam waren de voorwiellagers, die moet ik...