Recente inhoud door kp25

  1. kp25

    Kawasaki GTR 1000 - Deel 4

    Goedemorgen, ik heb een technische vraag mbt de afstelling van de carburateurs. In de service manual wordt gesproken over een float height van 17 mm, waarbij de vlotternaald onbelast is (niet ingedrukt), wie heeft ervaring met deze afstelling? Ik heb de boel open liggen en alle 4 de vlotters...
  2. kp25

    Compressor aanschaf

    Die airpress V-twin is exact dezelfde die je onder de naam Scheppach in Duitsland koopt. Alleen de prijs is anders en het kleurtje.
  3. kp25

    Compressor aanschaf

    Ik heb 3 jaar terug een Scheppach gekocht bij de OBI in Papenburg (Duitsland) voor €219,- 2 cilinder , 3PK en een 50 liter tank eronder, deze gekoppeld aan een 60 liter oude LPG tank. Dit zijn dezelfde compressors als van Airpress (en andere merken) alleen een andere kleur en type plaatje. Super...
  4. kp25

    Koplamp en dashboardverlichting GTR1000

    Daar ben ik weer. Stekkers etc. loop ik eigenlijk elk jaar na en behandel deze met contactspray om verrassingen te voorkomen. De kabelboom heb ik ook goed nagekeken op eventuele beschadigingen. Op een bepaald moment had ik de zekeringkast los aan de bekabeling hangen (tijdens de speurtocht in de...
  5. kp25

    Koplamp en dashboardverlichting GTR1000

    Ik zal eens gaan kijken waar bijvoorbeeld de voeding van zowel het dashboard als van de koplamp vandaan komt. Het vreemde is dat het ook voorkomt dat als de motor aanslaat de hele zaak spontaan weer onder spanning staat. Je zou bijna denken dat het een massa probleem is. Ik ga eens meten en kom...
  6. kp25

    Koplamp en dashboardverlichting GTR1000

    Klein vraagje mbt een probleem wat ik niet kan traceren. In november begon het probleem wat bestaat uit het uitvallen van de koplampverlichting en blijkbaar ook de stroomtoevoer naar het dashboard. Geen toerenteller en verlichting. Het gekke is dat de motor wel wil starten, richtaanwijzers doen...
  7. kp25

    Kawasaki GTR 1000 - Deel 4

    Klein vraagje mbt een probleem wat ik niet kan traceren. In november begon het probleem wat bestaat uit het uitvallen van de koplampverlichting en blijkbaar ook de stroomtoevoer naar het dashboard. Geen toerenteller en verlichting. Het gekke is dat de motor wel wil starten, richtaanwijzers doen...
  8. kp25

    Kawasaki GTR 1000 - Deel 4

    Aan de wielzijde zit de kabel met een soort van vork in de aandrijving. Deze wil ook nog wel eens afbreken, in dat geval moet de aandrijver er ook even af om schoon te kloppen (in verticale toestand). Zelf heb een vraagje voor de elektrische techneuten, mijn toerenteller geeft sinds gisteren...
  9. kp25

    GTR 1000 Kawasaki III

    Brommie, ik heb je een pm gestuurd ivm onderstaande.
  10. kp25

    GTR 1000 Kawasaki III

    Voor mij blijft het voorlopig een GTR (de geldbuidel laat ook even niets anders toe), maar qua rijgemak hoeft het zeker niet anders. Afgelopen 19 jaar door heel Europa getourd zonder enig probleem. (en inmiddels een 100K op de klok) Heb deze fiets vanaf 94, en zowat alles al uit elkaar gehad...
  11. kp25

    GTR 1000 Kawasaki III

    Dank voor de feedback, wordt het volgende setje dus weer BT45. Mijn ervaringen hiermee waren al goed, maar worden nu bevestigd. Dank voor de info.
  12. kp25

    GTR 1000 Kawasaki III

    Even een vraagje over het rubber van de GTR. Mijn 1000, heeft jaren op Dunlop 205 gereden en het laatste setje is een Bridgestone BT45. Nu kwam ik de Pirelle Sport Demon tegen in de maten die ook onder GTR passen. Wie heeft ervaring met dit rubber??? De Bridgestone geeft met natte wegen niet...
  13. kp25

    De hoogste kilometerstand

    Mijn 93-er GTR-1000 staat op 102.600 km, waarvan 100.400 zelf gereden.
  14. kp25

    GTR 1000 Kawasaki III

    Effe voorstellen, ben nieuw hier op het forum. Ben in het bezit van een zwarte GTR uit 1993, en rij al sinds 94 met deze kawa. km stand, iets meer dan een ton en alle onderhoud vanaf het begin zelf uitgevoerd (en hij is wat keren onder handen geweest). Wat bij mijn hobby-project hapert is de...
Terug
Bovenaan Onderaan