Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja Ik heb zelf ook 180 euro betaald om hem naar 32 kw te krijgen.
Allen zelf wil ik weer het volle vermogen hebben. Dat hoeft dan ook niet op het kentekenbewijs aangepast te worden van mij.
Hallo allemaal,
Zijn er hier mensen die het al voor elkaar hebben gekregen om de ECU van een 2018 model te kunnen programmeren.
Zelf is ie geknepen naar 32 KW. Maar dat mag er van mij best wel weer af. Ik had een andere ECU gekocht, alleen helaas ook 32 KW.
Dit was ook een beetje de rede dat ik niet met nieuwe schijf de weg op wilde.. Daar gaat je geld dan. Maar ik vindt het gewoon heel tegenstrijdig.. ook al zit er een slag in van 0,1mm.. toch remt het super. voor me gevoel moet je gewoon geen 0,01 slag meten in je remmen. Maar blijkbaar luistert...
Heb de schijven eerder laten controleren bij een automaterialen zaak, hier hadden ze een tool om schijven na te kunnen meten. Als de nieuwe EBC schijf hier gemeten wordt, dan zit hier 0,06mm slag in, en een oude schijf vertoond 0,1mm slag. Dus eigenlijk wijkt een nieuwe schijf nier heel veel af...
Ik weet niet hoe verglaasde remblokken er precies uit zien... Dit zijn de blokken die er nu in zitten.. heb ook nog een set nieuwe EBC blokken liggen... Die maar eens proberen dus.
Update 14.30
Nieuwe blokken maken geen verschil. Dus het zit hem toch in de schijf of iets anders.
Ja in de bergen krijgen remmen wel meer op hun flikker maar heb er geen gekke dingen mee gedaan. Niet met heette remmen door een plas gereden of iets dergelijks. Blokken zijn nog geen 3 maanden oud en zijn dus nog in prima conditie.
Wat betreft het afslijpen van de naaf.. Er hoeft maar een hele...
Ik heb juist niet met de nieuwe schijf gereden. Dit omdat ik nu op me motor een schijf heb zitten met "maar" 0.1mm slag.. en dat voel je al duidelijk tijdens het rijden. Het is dan kansloos om met een nieuwe schijf te gaan rijden die 0.4 mm slag aangeeft. Wat betreft de remklauw.. deze hoeft...
0.03 mm klinkt inderdaad niks.. maar je kan je toch wel voorstellen dat die afwijking na 15 cm een stuk groter is.. dus wel 0.1mm aan het einde van de schijf.
De kilometers stand staat nu op zo'n 42k km alleen omdat ik meerdere wielen hebben geldt die kilometer stand niet echt voor elk wiel. Denk dat ze (de wielen) wel elk al zo'n 20-30k km oud zijn.
Heb eigenlijk nooit naar de wiel lagers gekeken.. valt daar nog wat aan te meten of te voelen? Wiel...
Beste motormuizen,
Zelf ben ik in het bezit van een KTM Duke 390 uit het jaar 2013. En rij hier al ruim 1.5 jaar lang op met plezier.
Afgelopen vakantie ben ik naar de alpen geweest en heb hier heerlijk mogen rijden. Echter begon mijn voorrem na 5 dagen opeens te trillen.
Dit verpeste soms wel...